חשד: נכנס למוסד חינוכי בשדרות וביצע עבירות מין בתלמידות

כתב אישום יוגש בימים הקרובים נגד יחיאל אברמוב, 21 תושב העיר החשוד בהטרדה מינית ובמעשים מגונים כלפי בנות 14-17. תלונה של אחת הנערות הובילה למעצרו
נעמה כהן |
אילוסטרציה envato

בימים הקרובים יוגש כתב אישום נגד יחיאל אברמוב, צעיר בן 21 משדרות, זאת בעקבות חקירה שניהלה נגדו משטרת ישראל בחשד לעבירות מין נגד קטינות בנות 14-17, לאחר שנכנס למוסד החינוכי וביצע במתלוננות את זממו.

לפני כשבו, התקבלה תלונה במשטרת שדרות על ידי קטינה ואביה, לפיה תושב העיר שדרות העונה לשם יחיאל אברמוב כבן 21, נכנס לתחום המוסד החינוכי בה לומדת הקטינה, שם על פי החשד ביצע בה עבירות של הטרדה מינית ומעשה מגונה. חוקרי המשטרה כבר באותו יום, איתרו את החשוד ועצרו אותו לחקירה, שלאחריה הוא הובא בפני בית משפט השלום שהורה לקיים הדיונים בדלתיים סגורות, והאריך את מעצרו של החשוד.

עם התקדמות חקירת המשטרה, הגיעו אל תחנת המשטרה 3 קטינות נוספות, שהגישו גם הן תלונותיהן נגד החשוד, לפיהן ביצע גם בהן עבירות של הטרדה מינית ומעשה מגונה לאורך השנה החולפת. מעדותה של אחת הקטינות אף עלה חשד לעבירה של ניסיון בעילה שלא בהסכמה חופשית שביצע בה במקלט בעיר אליו הוביל אותה.

בזמן החקירה התיר בית משפט השלום, לפרסם את שמו של החשוד וכן את פרטי החקירה, והיום, לאחר השלמת פעולות החקירה ע"י חוקרי תחנת שדרות, במסגרת דיון שהתקיים בבימ"ש, הוגשה נגד החשוד הצהרת תובע, ומעצרו הוארך עד יום חמישי, בו צפויה הפרקליטות להגיש נגדו את כתב האישום.

מתנדב במשטרה נאשם: "שלח מאות הודעות מטרידות"

מוקדם יותר היום (יום ג') פורסם כי לבית משפט השלום בראשון לציון הוגש כתב אישום נגד רונן סופר, בן 52, מתנדב במשטרה, בגין ביצוע עבירות מין במתנדבת אחרת ששרתה עמו בתחנת המשטרה. בין השאר, הוא הטריד אותה מינית בהודעות בטלפון וגם ביצע בה מעשים מגונים.

על פי כתב האישום, בין השנים 2021-2019, התנדב הנאשם במשטרת ישראל בתחנת לוד כחלק מסגל הקבע המתנדב בתחנת לוד. במסגרת תפקידו, בין היתר, קבע ושיבץ הנאשם את משמרות המתנדבים. כן שימש הנאשם כגורם הבכיר הרלוונטי כשהיה יחד עם מתנדבים צעירים במשמרות המתנדבים. במשך שנה וחצי, הוא כתב והקליט מאות הודעות למתלוננת, באמצעות יישומן וואטסאפ שתוכנן בעלי אופי מיני מובהק.

עוד מתואר בכתב האישום כי במספר הזדמנויות, שלח הנאשם למתלוננת איורים ומדבקות וירטואליות בעלי אופי מיני, הציע לה לבצע בה עיסויים וביקש לנסוע איתה ללא נוכחות אנשים נוספים. כאשר נפגשו השניים, נהג הנאשם לגעת במתלוננת באופנים שונים, בניגוד לרצונה. בהזדמנויות אלה, הנאשם חיבק את המתלוננת ונגע לה מעל לבגדיה ברגליה, בישבנהּ ובחזהּ.

"באחת מן ההזדמנויות", נכתב בכתב האישום, "חיבק הנאשם את המתלוננת והכניס את ידו מתחת לחולצתה מלמעלה וניסה לגעת בשדיה, עד הזיזה המתלוננת את ידו מגופה. בכל אחת מן הפעמים, ביקשה המתלוננת מהנאשם לחדול ממעשיו, הזיזה לנאשם את ידיו, אמרה לו להפסיק וכי היא לא מעוניינת במגע מסוג זה מצידו. בהזדמנויות נוספות, כאשר אלו נעשו בעת שהשניים היו בניידת משטרה, המתלוננת התרוממה מכיסאה ועזבה את הניידת".

קבוצת אימפקט מחבקת נפגעות ונפגעי עבירה. אם נפלת קורבן לאלימות מינית, אתם לא לבד, אפשר לפנות אל: קווי החירום לנפגעות תקיפה מינית 1202, ולנפגעי תקיפה מינית 1203

______________________________________________________________

עורך דין פלילי פאדי אסעד

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות