בן 15 נאשם: ביצע מעשים מגונים בילדות בנות 6-8

הנער, תושב פתח תקווה, נאשם כי ארב לקורבנותיו ברחבי עירו ונהג ללטף אותן. במקרה נוסף עצרה המשטרה צעיר, כבן 18 מרחובות, בחשד שתקף מינית אישה ברחוב
רונן לוי |
מעצר, ארכיון. צילום: משטרת ישראל

קשה להאמין: כתב אישום הוגש נגד נער כבן 15, תושב פתח תקווה המייחס לו עבירות רבות של ביצוע מעשה מגונה בילדות בגילאי 6-8, להן היה אורב הנער ומבצע בהן את זממו. במקרה אחר, כתב אישום הוגש נגד תושב רחובות שתקף מינית אישה ברחוב.

לפני כחודש, המשטרה פתחה בחקירה בעקבות תלונות שהוגשו בגין חשוד הנוהג לארוב לילדות בגילאי 6 – 8 ברחובות פתח תקווה ובני ברק וללטף אותן בישבן וזאת לצורך סיפוקו המיני. מחומר החקירה עלה כי החשוד ביצע את העבירות כלפי מספר רב של קטינות, בניגוד להסכמתן החופשית.

לפני מספר שבועות הצליחו השוטרים לעלות על עקבותיו של הנער והוא הועבר לחקירה בתחנת המשטרה שם הודה בביצוע המעשים המיוחסים לו ואף סיפר על מקרים רבים נוספים, בהם ארב לבנות קטינות על מנת לגעת בהן. בסיום חקירתו שוחרר בתנאים מגבילים ובכללם מעצר בית בפיקוח הוריו, תנאים שהוארכו מעת לעת. כאמור, כעת, הוגש נגדו כתב אישום ובו 6 אישומים שונים בגין העבירות שביצע וכן בקשה להארכת התנאים המגבילים עד תום ההליכים.

פגיעה במרחב הציבורי

במקרה אחר, בתום חקירה מואצת שניהלה המשטרה ובהתאם לממצאיה, הוגשה הצהרת תובע נגד צעיר בן 18, תושב רחובות בחשד לתקיפה ומעשים מגונים בעוברת אורח ברחוב. המשטרה פתחה לפני כשבוע בחקירה, עם קבלת דיווח במוקד המשטרה בדבר חשד לתקיפה וביצוע מעשה מגונה באישה ע"י גבר סמוך לגן המייסדים ברחובות.

שוטרי תחנת רחובות עצרו את החשוד, בחשד לביצוע המעשה ובהתאם לממצאי החקירה, הוארך מעצרו בבית המשפט מעת לעת, כאשר בתום חקירה רגישה ובהתאם לממצאיה, הוגשה נגדו הצהרת תובע על ידי הפרקליטות ובימים הקרובים יוגש כתב אישום, לצד בקשת המשך מעצרו עד תום ההליכים.

קבוצת אימפקט מחבקת נפגעות ונפגעי עבירה. אם נפלת קורבן לאלימות מינית, אתם לא לבד, אפשר לפנות אל: קווי החירום לנפגעות תקיפה מינית 1202, ולנפגעי תקיפה מינית 1203

______________________________________________________________

עו"ד יאיר בן שטרית

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות