הסדר טיעון מקל בצורה יוצאת דופן לנהג שמעולם לא הוציא רישיון והתחזה לנהג אחר

התביעה המשטרתית הגיעה להסדר טיעון עם הסנגורית של הנאשם, עו"ד קארין לגטיוי, ומחקה את סעיף הגניבה מכתב האישום. הוסכם כי המדינה לא תעתור למאסר בפועל
מעיין לביא |
אילוסטרציה envato

תושב הארץ כבן 40, נתפס נוהג לאחר שלא הוציא רישיון נהיגה מעולם ואף הזדהה עם רישיון הנהיגה של אחיו. התביעה המשטרתית הגיעה להסדר טיעון בעניינו עם הסנגורית, עו"ד קארין לגטיוי, ומחקה את סעיף הגניבה מכתב האישום. עוד הוסכם כי המדינה לא תעתור למאסר בפועל.

על פי כתב האישום בו הורשע הנאשם לפני כ-8 חודשים, נהג הנאשם בזמן שאין לו ביטוח בתוקף וסטה מנתיב נסיעה, דבר שגרם להפרעה לתנועה. בשל האמור הפיקו שוטרים לנאשם דו״ח תנועה. השוטרים שביקשו מהנהג להזדהות, קיבלו ממנו את רישיון הנהיגה הישן של אחיו ובמעשיו הוא התחזה הנאשם לאדם אחר ואף נתפס בשני אירועים שונים.

עו"ד קארין לגטיוי
עו"ד קארין לגטיוי

לאחר משא ומתן שניהלה הסנגורית לגטיוי עם התביעה המשטרתית הוסכם כי כתב האישום יתוקן, הנאשם יודה בעובדות כתב האישום המתוקן ויורשע. כמו כן, לעניין העונש יצומצם בצורה משמעותית כאשר התביעה המשטרתית לא תבקש מאסר בפועל. בטרם הטיעונים לעונש יוגש בעניינו תסקיר שירות המבחן. לבקשת עו"ד לגטיוי שירות המבחן יבחן את שאלת ההרשעה.

עו"ד לגטיוי: "לראות את התמונה הגדולה"

סגן נשיא בית משפט השלום בקריית שמונה, מורן מרגלית, הרשיע את הנאשם בכתב אישום מתוקן ואף לטובת הקלה נוספת במצבו של הנאשם שלח אותו לתסקיר מעצר לבחינת אי הרשעה בתיק המדובר. על קצין המבחן, יהיה להגיש תסקיר בדבר מצבו האישי והמשפחתי של הנאשם וכן כל פרט והמלצה כפי שקצין המבחן יראה לנכון להמליץ בפני בית המשפט לרבות בשאלת ביטול הרשעתו בדין.

תגובת עו"ד קארין לגטיוי: "אני שמחה על תוצאה מצוינת ומקלה עבור הלקוח שלי. תפקידו של עורך דין, יחד עם העבודה המשפטית, הוא לראות את התמונה הגדולה לדוגמא נסיבות חיים, ומתוך כך לחתור לתוצאה משפטית מצוינת שתכיל את כל אלה".

_____________________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופט מורן מרגלית

_____________________________________________________

עו"ד קארין לגטיוי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות