איש עסקים ידוע בתחום הנדל"ן נעצר לחקירה

החשוד, בן 61, שלו חובות עתק של 1.8 מיליארד שקל, היה מעורב בעבר בפרשה של קריסת חברות בנייה וריצה תקופת מאסר. הוא חשוד בהונאה ובהלבנת הון
אייל חן |
אילוסטרציה envato

בתום חקירה סמויה של היחידה הארצית לחקירות של הממונה לחדלות פירעון במשרד המשפטים, עוכב הבוקר (יום ב') לחקירה איש עסקים בתחום הנדל"ן המצוי בהליכי פשיטת רגל, בחשד לעבירות של הונאת נושים, עבירות פשיטת רגל וחדלות פירעון, וכן עבירות על חוק איסור הלבנת הון. מדובר בחשוד שהיה מעורב בעבר בפרשה של קריסת חברות בנייה ונשלח למאסר. בשנים האחרונות הוא מצוי בהליך של פשיטת רגל ולו חובות בהיקף של 1.8 מיליארד שקל. על פי החשד, הוא פעל בסיוע של מקורביו על מנת להסתיר הכנסות ונכסים וזאת כדי לא לשלם את החובות העצומים שנתבעו ממנו.

בתום חקירה סמויה של היחידה הארצית לחקירות של הממונה לחדלות פירעון במשרד המשפטים, בשיתוף היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433, במשטרת ישראל, עוכב לחקירה הבוקר, יום שני, איש עסקים ידוע בתחום הנדל"ן, המצוי בהליכי פשיטת רגל, בחשד לעבירות של הונאת נושים, עבירות בתחום פשיטת הרגל וחדלות פירעון ועבירות הלבנת הון.

החקירה נמשכת

החשוד, תושב המרכז כבן 61, הורשע בעבר בעבירות מרמה שונות בפרשה של קריסת קבוצת חברות בניה וריצה עונש מאסר ממושך. החובות שנתבעו מהחשוד במסגרת הליכי פשיטת הרגל בהם הוא מצוי, גבוהים ביותר ומסתכמים בכ-1.8 מיליארד שקלים.

החקירה מתנהלת כנגד החשוד ומעורבים נוספים – בני משפחה ומקורבים. על פי החשד, הוא פעל לאורך תקופה ממושכת, בסיוע מקורביו, להסתיר הכנסותיו ונכסיו מהנושים במהלך פשיטת הרגל וזאת, בין היתר, באמצעות רישום חשבונות בנק וחברות בשליטתו על שם אחרים.

הבוקר (יום ב'), עם המעבר לשלב החקירה הגלויה, ביצעו חוקרי היחידה הארצית לחקירות של הממונה על חדלות פירעון וחוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433, חיפושים בביתו של החשוד ובבתיהם של מעורבים נוספים וכן במשרדי תאגיד הקשור לחשוד. במהלך החיפושים נתפסו מסמכים וחומרי מחשב רבים. החשוד ומעורבים נוספים עוכבו וחקירתם צפויה להימשך.

______________________________________________________________

עו"ד בן מעוז

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות