שוטר מג"ב ביצע מעשים מגונים בחברותיו ליחידה

כדיר פרג', 42, נאשם בביהמ"ש בי-ם כי תקף מינית שוטרת בהכנה לקורס מפקדים, וכי ביצע מעשים מגונים באחרת במהלך נסיעה משותפת ברכב
גילי סיוון-כהן |
עו"ד יוני ג'ורנו
שוטר, ארכיון.

לבית משפט השלום בירושלים כתב אישום נגד כדיר פרג', שוטר מג"ב, בן 42, בגין ביצוע עבירות מין בשתי שוטרות ששירתו עמו בפלוגה. באחת הוא ביצע את המעשים במהלך נסיעות ובשניה בהכנה לקורס מפקדים.

על פי כתב האישום, השוטר הסיע הנאשם מספר שוטרים, ובהם המתלוננת. לאחר שיתר השוטרים ירדו מהרכב, הנאשם פנה למתלוננת והציע לה לעבור לספסל הקדמי לידו, וזו השיבה שאין צורך. לאחר שהתעקש, ועצר לשם כך בצד הדרך, עברה המתלוננת למושב שליד הנהג.

במהלך הנסיעה, נטען באישום, הניח הנאשם את ידו על ירך שמאל של מתלוננת א' וליטף אותה, לרבות בחלק הפנימי, וזאת בניגוד לרצונה. לאחר מכן תפס את יד שמאל של מתלוננת א', נישק את גב כף היד שלה, ואת אצבעות ידיה תוך שהחמיא לה על הריח ועל הלק היפה. בשלב מסוים נשך הנאשם אחת האצבעות בידה. בתגובה, המתלוננת א' משכה את ידה מהנאשם. על אף תגובתה, בשלב זה הניח הנאשם בשנית את ידו על הירך שלה.

הטרדה בקורס מפקדים

בהמשך הנסיעה, הניח הנאשם שוב את ידו על ירך שמאל של המתלוננת א' וליטף אותה. במקביל, תפס הנאשם בידה והניח אותה על הירך שלו. לאחר מכן, משך את ידה אליו והניח אותה על איבר מינו. בתגובה, המתלוננת משכה את ידה מהמקום. כאשר פנתה המתלוננת לרדת מהרכב התקרב הנאשם אל צווארה, הריח אותה, אמר לה "איזה ריח טוב יש לך" והוסיף כי יתגעגע אליה. המתלוננת לא השיבה לדברי הנאשם ומיהרה לצאת מן הרכב.

במקרה אחר, סייע הנאשם לשוטרת נוספת בהכנה לקורס מפקדים, אז באחד ממפגשיהם ביצע גם בה מעשים מגונים, זאת לאחר שהמתלוננת שיתפה את הנאשם, בכך שהיא חוששת שבעיות הגב שלה יקשו עליה במעבר הקורס. בתגובה, התרומם הנאשם וביצע במתלוננת מתיחה לגב במהלכה החזיק אותה מידיה ומתח את הגוף לאחור.

לאחר מכן, כך תואר בכתב האישום, הציע הנאשם למתלוננת לעשות לה מסאז' והוסיף "תסמכי עליי אני חובש". בעקבות הצעתו של הנאשם, הסכימה המתלוננת להצעה והשניים הלכו לחדר במרפאה, שם המתלוננת הורידה את חולצתה, ונשארה לבושה בחזיית ספורט. לאחר שנשכבה כלפי מטה על מיטה שהיה במרפאה, לקח הנאשם קרם ועיסה את גבה של המתלוננת תוך שהסיט את החזייה ועיסה את גבה מתחת לחזייה.

בשלב מסוים, נתן הנאשם למתלוננת מכה בישבנה. המתלוננת נבהלה, קמה מהמיטה ופנתה לצאת מהמרפאה. בשלב זה, ביקשה מהנאשם מסטיק. הנאשם לקח מכיסו מסטיק, הניח אותו בין שיניו תוך שהוא נשען על מיטת הטיפולים, לפת את רגליו סביב המתלוננת באיזור שמעל הברכיים שלה, ואמר לה "קחי את זה". המתלוננת השיבה שהיא איננה מעוניינת ושהיא מפחדת. הנאשם הפציר במתלוננת כמה פעמים שתיקח את המסטיק מפיו תוך שהבטיח לה ש"לא יהיה משהו מעבר". בתגובה המתלוננת ב' לקחה את המסטיק מפיו תוך ששפתיה נגעו בשפתיו.

________________________________________________________

עו"ד יאיר בן שטרית

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות