לקראת חגיגות סוף השנה הלועזית: תפיסות סמים ברחבי הארץ

המשטרה חשפה מעבדת הידרו בחיפה ובה כ-30 קילו קנאביס ועצרה 5 חשודים בגידולם; ביבנה אותרה דירה ששימשה כ"תחנת סמים" וביפו נתפסו כדורי אקסטזי ו-MDMA
אייל חן |
מעצר משטרתי, ארכיון. צילום: דוברות המשטרה

רגע לפני חגיגות הסילבסטר המשטרה תופסת סמים: מחר (יום שישי) יחגגו ברחבי הארץ את סופה של שנת 2021 וכניסתה של השנה החדשה – שנת 2022. המשטרה כבר הודיעה כי לקראת חגיגות הסילבסטר היא תגביר אכיפה – הן במוקדי הבילוי, הן בתחום רישוי העסקים והן בניסיון למנוע מנהגים שיכורים ומסוממים לעלות על הכביש. כל זאת, לצד הגברת האכיפה של התו הירוק וההנחיות של הממשלה על רקע העלייה בתחלואת הקורונה. והנה, נראה כי המשטרה כבר החלה בהיערכות לקראת החגיגות – בניסיון למנוע הפצה ומכירה של סמים בערב החגיגי.

מעבדות הידרו בחיפה

אתמול (יום ד') חשפה המשטרה מעבדת הידרו ובה כ-30 קילו של חומר החשוד כסם מסוכן מסוג קנאביס וכן חומר החשוד כתערובות נפץ במשקל של 3 ק"ג. נעצרו 5 חשודים תושבי חיפה וג'דיידה מכר החשודים בגידול, סחר והחזקת סמים וחומר נפץ.

במסגרת פעילות יזומה שערכו אמש בלשי היחידה המרכזית (ימ"ר) מחוז חוף במסגרת המאבק בנגע הסמים, נערך חיפוש בדירה בחיפה. במסגרת החיפוש, חשפו השוטרים מעבדת הידרו ובה כ-80 שתילים של חומר החשוד כסם מסוכן מסוג קנביס במשקל כולל של כ- 30 קילו, ציוד המשמש לגידול וייצור סמים וכן חומר החשוד כתערובות נפץ במשקל של 3 קילו כאשר כלל הממצאים הועברו להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי והחבלה של משטרת ישראל.

בתום החיפוש עצרו השוטרים שלושה תושבי חיפה (33, 26, 26) ושני תושב ג'דיידה מכר (26, 19) החשודים בגידול, סחר והחזקת הסמים וחומר הנפץ.

במקרה אחר בחיפה, המשטרה חשפה היום בחיפה מעבדת הידרו ובה 390 שתילים של חומר החשוד כסם מסוכן מסוג קנביס ועצרה 2 תושבי המקום החשודים בהפעלתה בלשי תחנת חיפה ערכו פעילות יזומה וממוקדת במהלכה עצרו הבלשים 2 תושבי חיפה (22,34), בחשד לגידול וייצור סמים בתנאי מעבדה. במסגרת החיפוש, חשפו השוטרים מעבדת הידרו ובה 390 שתילים של חומר החשוד כסם מסוכן מסוג קנביס במשקל כולל של כ- 20 קילו וכן ציוד רב המשמש לגידול וייצור סמים כאשר כלל הממצאים הועברו להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל.

תחנת סמים ביבנה

ובמרכז המשטרה חשפה בפעילות סמויה, דירה המשמשת עפ"י החשד ל'תחנת סמים' ובה חומרים החשודים כסמים מסוג אקסטזי, MDMA וקנאביס בכמויות מסחריות ועצרה תושב יבנה בהפעלתה.

בלשי תחנת יפו פעילות יזומה וממוקדת נגד עבירות סמים ועצרו חשוד תושב יבנה בן 34, בחשד להחזקה וסחר בסמים בתנאי מעבדה בתוך דירת מגורים באזור המרכז.

בתוך כך, בלשי המשטרה חשפו בדירה חומרים החשודים כסמים מסוג מאות כדורי אקסטזי ו-MDMA וכן קנאביס במשקל של כ3.5 ק"ג בתנאי מעבדת סמים. כלל הממצאים הועברו להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל והחשוד נעצר לחקירה בתחנת יפו בסיומה נכלא, לצד תפיסת כלל הרכוש שנתפס לצורך הליך חילוט.

________________________________________________________________

עו"ד אייל בסרגליק

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות