אריה אלפרון נאשם: "איים בביה"ד הרבני על בא כוחה של גרושתו"

הפרקליטות העמידה לדין את אלפרון והיא מייחסת לו הפרת הוראה חוקית ואיומים במהלך דיון גירושין: "אני מוציא את ההורים שלך מהקבר ועושה עליהם אורגיה"
נעמה כהן |
אריה אלפרון מובל למעצר
אריה אלפרון. צילום: פלאש 90

לבית משפט השלום בחדרה הוגש כתב אישום נגד אריה אלפרון באשמת הפרת הוראה חוקית ואיומים על בא כוחה של גרושתו כאשר הגיע עימה לדיון בבית הדין הרבני, בין השאר אמר לו: "את אבא שלך ואמא שלך, יא בן זונה אני מוציא מהקבר ואני עושה עליהם אורגיה יא בן שרמוטה".

על פי כתב האישום, לפני כשנה וחצי קבע בית המשפט, כי הנאשם ישהה במעצר בפיקוח אלקטרוני בפתח תקווה. כעבור חודשיים, הזמין הנאשם לכתובת הפיקוח אמבולנס, אשר הסיע אותו לבית החולים בילנסון בפתח תקווה וממועד זה ולמשך מספר שבועות, אז הסגיר עצמו הנאשם לידי משטרת ישראל, הפר הנאשם את ההוראה החוקית בכך שלא שהה בכתובת הפיקוח, היה ללא מפקחים וללא פיקוח אלקטרוני ולא עידכן את מי מרשויות החוק, אודות המקום בו הוא שוהה.

באותה תקופה, תואר עוד בכתב האישום, בטרם החל הדיון בעניינו של הנאשם וגרושתו בבית הדין הרבני בחיפה, שכותרתו כתובה/ פיצוי גירושין, הגיעה אשת הנאשם למקום מלווה בעורך דינה, באותן הנסיבות ובעוד הצדדים ממתינים לדיון הקבוע בעניינים, מחוץ לאולם בית הדין, החל הנאשם מקלל את המתלונן.

קללות ואיומים בדיון

על פי האישום, אלפרון אמר לבא כוחה של אשתו: "בן אדם אכזרי, שהסרטן יאכל אותך, יא בן זונה, הסרטן יאכל אותך יא בן של זונה, יא בן שרמוטה, אין לך ילדים בגלל זה אתה לא יודע מה זה, אל תברח, אל תתנו לו ללכת, אל תתנו לו ללכת לבן זונה הזה, יא בן של שרמוטה, יא מניאק".

מיד לאחר מכן, נטען בכתב האישום, איים הנאשם בפגיעה בחייו של המתלונן. אז, כך מתואר, אמר לו: "אתה שמת אותי בבית סוהר, בגללך אני ככה, אני אזיין את אמא שלך, אתה לא נשוי, אין לך ילדים, את אבא שלך ואמא שלך יא בן זונה אני מוציא מהקבר ואני עושה עליהם אורגיה יא בן שרמוטה, אני חייב לראות את הבת שלי, יא בן זונה בגללך, יא מניאק, יא מפלצת, אני אזיין את אמא שלך יא מניאק".

על פי הפרקליטות, הנאשם חדל מאיומיו רק לאחר התערבות השוטרים ואנשי האבטחה של בית המשפט שהיו במקום. זמן קצר לאחר מכן, החל הדיון בעניינם של הנאשם ואשתו בפני דייני בית המשפט הרבני בחיפה במהלך הדיון, איים הנאשם בפגיעה בחייו של עורך הדין המתלונן בכך שאמר לעברו במהלך חקירת הנאשם אותה ביצע המתלונן.

במהלך החקירה בבית הדין, בא כוחה של הגרושה שאל את אלפרון כך: "נטלי אמרה לך בסדר אני שולטת, אז למה את רוצה לחיות איתי, אז ענית לה "כי אני רוצה לזיין את אמא שלך" וכו'?". אלפרון, תואר באישום, השיב לו: "גם את אמא שלך של העו"ד".

_______________________________________________________

עו"ד מור עטיה

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות