אסטרטגיה ומלחמה מהלב: כך הפך עו"ד רן רייכמן למותג מנצח

הוא עומד בראש אחד המשרדים המובילים בארץ לדיני משפחה, ממלא תפקידים בלשכת עוה"ד ומנחה התוכנית "שאלה משפטית" בערוץ 12. פרופיל על עורך דין עסוק במיוחד
עו"ד רן רייכמן

עורך דין רן רייכמן הוא איש עסוק מאד. ככה זה כשאתה עומד בראש אחד המשרדים המובילים בארץ לדיני משפחה, ומטפל כל יום בפרשיות אינטימיות וסבוכות שחיי רבים תלויים בהן – זאת בנוסף לשירות בתפקידים שונים בלשכת עורכי הדין ולהנחיית התוכנית "שאלה משפטית" בערוץ 12, יחד עם שותפו העסקי, עו"ד יוסי כהן.

עו"ד רייכמן בוגר הפקולטה למשפטים במכללה למנהל, ומאז תחילת המאה בנה לעצמו, כאמור, שם של אחת הסמכויות המובילות בתחום הסבוך של דיני משפחה, גירושין וירושות. הוא שימש כסגן יו"ר הוועדה לענייני משפחה במחוז ת"א של לשכת עורכי הדין, ומשרדו עוסק בתיקי מזונות, משמורת ילדים, חטיפה והגירה, אלימות במשפחה, מאבקי סמכויות בין בתי המשפט לבתי הדין הרבניים, וכל הסוגיות הנוספות בדיני משפחה לרבות חידושי חקיקה.

עו"ד רן רייכמן. חרשן מהסרטים

כמו כן, לאחרונה עו"ד רן רייכמן פתח מחלקה במשרדו לטיפול בעניינים משפטיים של יהודי ארה"ב בבואם במגע עם מערכת המשפט בישראל.

בנוסף להופעה שוטפת בכל הערכאות – ביהמ"ש לענייני משפחה, בתי הדין הרבניים, בית הדין הרבני הגדול ובית הדין הגבוה לצדק (בג"צ) – עו"ד רייכמן מקדיש את זמנו להתעדכנות שוטפת מתוך נחישות להישאר בחזית המידע המקצועי בשדה המשתנה ללא הרף.

רק "החרשנים" שורדים

כך לדוגמא, בשנים האחרונות ישנה מגמה המרחיבה מאד את סמכותו של בית המשפט למשפחה. מגמה זו נוגעת להכרה בערכם של נכסים מסוגים שונים ומורכבים בבואם לקבוע "איזון משאבים", שהוא הליך בסיס בתהליך הגירושין. כך למשל, נוצרת הכרה בערכו של מוניטין, ומתרחבת סמכותו של ביהמ"ש למשפחה לדון בפירוק שותפויות עסקיות וחלוקת מניות – דבר המחייב את עורך הדין לענייני משפחה להיות גם מומחה לדיני חברות.

איש עסוק מאוד. עו"ד רן רייכמן.

זו הסיבה שעו"ד רייכמן מעסיק במשרדו צוות מקצועי העוסק אך ורק בדיני משפחה וצוואות וירושות. לרייכמן ניסיון עשיר ומגוון בניהול תיקי משפחה סבוכים, על היבטיהם השונים והרגישים. הוא ידוע מחד באסרטיביות חסרות פשרות כלפי המערכת והצד שממול, ומנגד ביחס אכפתי ומלחמה מהלב עבור זכויות הלקוח. מספרים עליו שהוא משלב את היכולת האסטרטגית – זו שרואה תמיד את תמונת הסיום – עם הטקטיקן שיודע להפיק את המיטב מכל היתקלות והתנגשות עם ה"אויב" – ולעתים גם כיצד להחליק הצידה באלגנטיות ולמנוע ממצב להסלים. הכל לפני הנסיבות וטובת הלקוח.

בשברירי הזמן הפנוי שכל העיסוקים והלימוד הבלתי פוסק משאירים לו, רייכמן שומר על נפש בריאה בגוף בריא באמצעות פילאטיס מחד, וקריאת ספר טוב מול הגלים מאידך. לעורכי דין צעירים, הסבורים שמעבר בחינות לשכה מסדר להם כסף קל, יש לו עצה פשוטה – תשכחו מזה. לדבריו, מדובר בעבודה סיזיפית ורק ה"חרשנים" שורדים. למזלם של לקוחותיו, רן רייכמן תמיד היה חרשן מהסרטים. בגלל זה גם שיעור ההצלחות שלו בבית המשפט כזה.

לאתר רן רייכמן, משרד עורכי דין, לחצו כאן.


עו"ד רן רייכמן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות