הטריד מינית בעבודה וישלם עשרות אלפי שקלים

ב"כ העובדת שהוטרדה, עו"ד יאיר בן שטרית, דרש בשמה פיצוי מהעובד, שהועסק בחברת אוטובוסים, ובמסגרת פשרה בין הצדדים הוסכם כי ישלם לה 60 אלף שקלים
מעיין לביא |
הטרדות מיניות - מה צריך לדעת?
הטרדה מינית, אילוסטרציה: evanto

הטרדות מיניות במקום העבודה עולות כסף. עובד בחברת אוטובוסים שהטריד מינית אישה שעבדה איתו, שילם לה 60 אלף שקלים, לאחר משא ומתן עם בא כוחה של האישה, עו"ד יאיר בן שטרית, שלא הסכים לקבל סכום נמוך יותר. "נכון עשה א' שהסכים לחתום על הסכם הפשרה מחוץ לכותלי בית המשפט דבר שחסך זמן שיפוטי ארוך ועוגמת נפש רבה לצדדים הן למרשתי והן ל-א' בניהול תיק", אמר בתגובה עו"ד בן שטרית.

עו"ד יאיר בן שטרית

לפני כחודשיים מ' פנתה למשרדו של עו"ד בן שטרית, בבקשה לייצג אותה כנפגעת עבירה במסגרת פיצוי אזרחי בגין הטרדה מינית, לטענתה במהלך עבודתה א' הטריד אותה מינית, תוך שהוא שולח לה התכתבויות והודעות הכוללות הצעות חוזרות בעלות אופי מיני, המתמקדות במין, בחזה ובשפתיים ועוד. מיד לאחר הפגישה עם מ' שלח עו"ד בן שטרית ל-א' מכתב התראה טרם נקיטת הליכים משפטיים בדרישה לפיצוי כספי בגין הטרדות מיניות ע"פ סע' 6 לחוק הטרדה מינית.

עו"ד בן שטרית: "העובדת סובלת מטראומה קשה"

"החל מהרגע הראשון מרשתי ביקשה ממך לחדול ממעשיך המגונים, אולם, בקשותיה של מרשתי נפלו על אוזניים ערלות. בעקבות המעשיים המגונים, סובלת מרשתי מחוסר ביטחון, דכאון ונאלצת לעבור טיפולים פסיכולוגיים ולא יכולה להמשיך בשגרת חייה, היא לא יכולה להכיר בני זוג הואיל וסובלת מטראומה קשה, ומתקשה מאוד להכיר בן זוג ועוד. בנוסף, היא סובלת מצלקות נפשיות קשות כואבות ומכוערות וכל זה הביא לכך שמרשתי עזבה את מקום עבודתה והיא באי כושר ולא עבדה כלל", כתב עו"ד בן שטרית במכתב ההתראה.

לאחר שליחת מכתב ההתראה, נוהל משא ומתן ארוך, בזמן הזה א' החליף מספר עורכי דין, לאחר שאלה הבינו שעם עו"ד בן שטרית מדברים לגופו של עניין, אחרת כתב התביעה יוגש אם לא יגיעו להסכמה שראויה ל-מ. בסיכומו של דבר נחתם הסכם פשרה מחוץ לכותלי בית המשפט בו א' ישלם סך 60 אלף שקלים לטובת מ'.

עו"ד יאיר בן שטרית המייצג את מ' מסר: "מרשתי הגיעה למשרדי לאחר שהייתה אצל מספר עורכי דין שטענו כי טענותיה לא מחזיקות מים, אני ראיתי את התיק בצורה אחרת מה שהביא לפיצוי כספי הולם וראוי לו זכתה מרשתי. נכון עשה א' שהסכים לחתום על הסכם הפשרה מחוץ לכותלי בית המשפט דבר שחסך זמן שיפוטי ארוך ועוגמת נפש רבה לצדדים הן למרשתי והן ל-א' בניהול תיק".

________________________________________________________

עו"ד יאיר בן שטרית

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות