שוחרר ללא כל תנאי החשוד פגיעה מינית באחותו שהתאבדה

האח, תושב פתח תקווה, נעצר בשבוע שעבר בחשד לעבירות מין, פגיעה מינית ולהתעללות פיזית ונפשית בצעירה בת ה-22 ששמה קץ לחייה. סנגורו, עו"ד יאיר בן שטרית: "עלילת שווא"
%d7%9e%d7%a2%d7%99%d7%99%d7%9f-%d7%9c%d7%91%d7%99%d7%90 |
מעצר. ארכיון

מה שהחל בחשד לעבירות מין, אינוס ותקיפה של תושב פתח תקווה, באחותו בת ה-22, ששמה קץ לחייה, הסתיים היום (יום ב') עם שחרור האח ממעצר ללא כל תנאי. הסנגור עו"ד יאיר בן שטרית מסר כי: "מבחינתנו מדובר בעלילת שווא, מרשי שמח על הבשורה".

לפני כחודש הוזעקה משטרת קריית מלאכי לדירה שבה נמצאה גופתה של צעירה, לאחר ששמה קץ לחייה באמצעות אקדח ששימש אותה במסגרת תפקידה כמאבטחת.

"שמחנו על הבשורה", עו"ד יאיר בן שטרית

חוקרי המשטרה מתחנת קריית מלאכי שהמשיכו לחקור באופן סמוי את הנסיבות שהובילו את המנוחה לביצוע המעשה הטרגי, איתרו במכשירה הנייד מכתב שכתבה זמן קצר לפני ששמה קץ לחייה, ממנו עלה חשד כי אחיה הגדול כבן ה 32, ביצע בה עפ"י החשד עבירות מין.

עו"ד יאיר בן שטרית: "טענו מהתחלה שלא היו דברים מעולם"

במשטרה לא היה ברור עדיין על איזו תקופה מדובר, אולם ההערכה היתה כי מדובר בעבירות שבוצעו בתקופה שבה הייתה המנוחה קטינה ובמהלך כל השנים, ככל הנראה, התמודדה איתן בעצמה, מה שגרם לה, כאמור, לשים קץ לחייה.

עם המעבר לחקירה גלויה, נעצר החשוד, תושב פתח תקווה, לחקירה בחשד לעבירות מין והתעללות נפשית ופיזית שביצע לכאורה באחותו המנוחה והובא להארכת מעצר בבית משפט השלום באשקלון בבקשה להאריך את מעצרו. הסנגור, עו"ד בן שטרית, הכחיש מכל וכל בשם מרשו, את החשדות המיוחסים לו ולאחר שני דיונים, בית המשפט קיבל את גרסתו של הסנגור ושיחרר את החשוד שהיה חשוד בעבירות מין ותקיפה ללא תנאים מגבילים.

סנגורו של החשוד, עו"ד יאיר בן שטרית, מסר: "מה שהחל בקול תרועה רמה הסתיים בקול ענות חלושה. לאחר שתי הארכות מעצר ניכר שיש ראיות שתומכות בגרסה של מרשי שטען מהרגע הראשון שלא היו דברים מעולם. מבחינתנו מדובר בעלילת שווא, מרשי שמח על הבשורה. הדבר הכי קשה לאדם שחשוד במעשים פליליים זה שהוא יודע שהוא לא עשה שום דבר, בפרט בעבירות כאלו שמעלילים עליו. אני מקווה שהוא יתגבר על טראומת המעצר ויחזור בהקדם לשגרת חייו".


עו"ד יאיר בן שטרית

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות