בני סכנין מכרה כרטיסים מעל המותר – חברי הנהלה נחקרו

במשטרה בודקים את החשד כי האוהדים הונו כשרכשו כרטיסים אף שלא היו עבורם מקומות ישיבה בפועל ובסופו של דבר הגיעו לאצטדיון כ-6,000 איש – יותר מאלף מהמותר
גילי סיוון-כהן |
עונש קל לאוהד בית"ר שתקף קבוצה מתחרה
אילוסטרציה

משטרת ישראל פתחה בחקירה פלילית בחשד להונאה של אוהדי קבוצת בני סכנין וקבלת דבר במרמה המשטרה חקרה את חברי ההנהלה שמכרו כאלפיים כרטיסים למשחק עם בית"ר ירושלים, למרות שנאסר עליהם לעשות כן.

לפני כשלושה שבועות, התקיים משחק כדורגל בין בית״ר ירושלים להפועל בני סכנין באצטדיון דוחא בעיר סכנין. כארבע חודשים לפני המשחק, משרד העבודה פסל לשימוש כ-2,000 מקומות ישיבה (שני יציעים), בשל ליקויי בטיחות. ביום המשחק הגיעו לאצטדיון כ-6,000 אוהדים של הפועל בני סכנין כשכולם מציגים כרטיס כניסה/מנוי תקין, לחצים כבדים נוצרו מחוץ לאצטדיון שהיה מלא והמשחק החל.

חשש לחיי האוהדים

לבסוף, כחצי שעה לאחר תחילת המשחק, משהתעורר חשש לחיי האוהדים בשל הלחץ שהלך וגבר, הוכנסו האוהדים ליציעים שנפסלו לשימוש. עם סיום המשחק נפתחה חקירה במחלק ההונאה של היחידה המרכזית במחוז צפון, ושם עלה, כי בהנהלת הקבוצה מכרו ביודעין למעלה מ-1,000 כרטיסים יותר ממה שנקבע ואושר בהכנות למשחק.

בימים האחרונים נחקרו מספר חשודים חברי הנהלת בני סכנין בחשד לקבלת דבר במרמה בכך שהונו את האוהדים ומכרו להם כרטיסים כאשר אין להם בפועל מקומות. בנוסף נפתחה חקירה גם בחשד להפרת תנאי רישוי והפרת הוראה חוקית.

עוד בפלילים: סוהר נעצר בחשד שקיבל שוחד מאסירים

שירות בתי הסוהר, ממשיך להיות בכותרות, זאת לאחר שהיחידה הארצית לחקירות סוהרים (יאח"ס) בלהב 433 עצרה היום (יום א') סוהר בשירות בתי הסוהר בחשד לקבלת דבר במרמה ולקיחת שוחד מאסירים. בתמורה לכספי השוחד, כך על פי החשד, סייע הסוהר לאסירים להבריח אל תוך הכלא חפצים אסורים ובהם סמים וטלפונים ניידים.

במסגרת המאבק בעבירות של טוהר המידות ושחיתות ציבורית, התנהלה בחודשים האחרונים ביאח"ס חקירה סמויה, בראשיתה התקבל מידע מודיעיני שהגיע מענף ביטחון מידע בשב"ס. חומרי החקירה והמודיעין שהצטברו, הצביעו על פעילות פלילית המתנהלת בין (עובד ציבור) סוהר לאסירים בתוך כותלי בית הכלא.

עוד עלה במהלך החקירה כי אישתו של הסוהר החשודה בקבלת דבר במרמה וקשירת קשר לביצוע פשע, שיתפה פעולה וסייעה לכאורה לבעלה בפעילות הפלילית. כאמור, הבוקר עם המעבר לחקירה גלויה נעצרו 3 חשודים, כאשר החשדות נגד הסוהר הינן קבלת שוחד, קשירת קשר לביצוע פשע, קבלת דבר במרמה, מרמה והפרת אמונים והחדרת חפצים אסורים/מסוכנים.


עו"ד בן מעוז

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות