נחשד בהתעללות בכלב ובאיומים – התיק נסגר מחוסר אשמה

מה שהתחיל עם חשד לאיסור התעללות בבעלי חיים, איומים, תקיפת סתם, הריגה או היזק לבעל חיים תחת הקטגוריה של התעללות בכלב נסגר בחוסר אשמה בזכות התערבותו של עו"ד יאיר בן שטרית
מעיין לביא |
חקירה משטרתית
חקירה, אילוסטרציה envato

משטרת קריית גת זימנה לחקירה באזהרה את תושב העיר בשנות ה-50 לחייו שנחקר בחשד לאיסור התעללות בבעלי חיים, איומים, תקיפת סתם, הריגה או היזק לבעל חיים. לאחר שעורך דין יאיר בן שטרית נכנס לתמונה הוא הגיש בקשה לסגירת התיק כנגד מרשו בעילת חוסר אשמה, שלאחריה המשטרה קיבלה את טיעוניו של עו"ד בן שטרית והורתה על סגירת התיק בחוסר אשמה פלילית. "סברנו מהתחלה כי מדובר בעלילת שווא נגד מרשי ודין התיק להיסגר.

נכון עשתה משטרת ישראל בהגינותה שקיבלה את טיעוניי וסגרה התיק מחוסר אשמה", אמר בתגובה עו"ד בן שטרית.

מדובר באדם, שבמשך שנים עבד כשוטר במשטרת ישראל בתפקיד רב״ש, ללא עבר פלילי וללא תיקים פתוחים אשר התנדב במשטרת ישראל כ-20 שנה וסייע מרצונו החופשי כמתנדב במשטרה. לפני כשנה הוא נחקר בחשד לתקיפת סתם, איומים, איסור התעללות בבעלי חיים, הריגה או היזק לבעל חיים, ומאז התיק בעניינו נותר פתוח.

עו"ד יאיר בן שטרית

בבקשה שהוגשה למשטרת ישראל, ציין עו"ד בן שטרית את נסיבות העניין וציין כי אדם שעבד אצל מרשו ושכר ממנו הדירה בה התגורר החזיק ושימש כבעלים של הכלב מהסוג קאנה קורסו שמשקלו כ- 55 קילו. המדובר בכלב טורף וגדול מאוד.

עו"ד בן שטרית: "שמו הטוב של אדם הוא נכס יקר"

"הכלב", כתב עו"ד בן שטרית, "תקף את מרשי ונשך אותו בחלקי גופו. מרשי ביקש מספר פעמים מהמתלונן שייקח את הכלב וישמור אותו בצד, שכן מרשי חשש לחייו וחש מאוים. חרף זאת בקשותיו של מרשי נפלו על אוזניים ערלות, והדייר המתלונן לא התייחס לטענותיו. לאחר כיומיים לערך, הכלב שוב נשך את מרשי ונגע בראשו וברגליו. כיוון שמרשי חש מאוים ואינו רצה שעובד אצלו יחזיק בכלב מן הסוג הזה, אזי ביקש שוב ממר ואנונו המתלונן שיפסיק את עבודתו מן הטעם שאינו עובד כיון שהינו עסוק בכלב ולא בעבודה".

עו"ד שטרית הוסיף: "מרשי הוא שהזמין ראשון את המשטרה כי הדייר תקף את מרשי פיזית, תפס את ראשו נדנד אותו וקרע לו את הכובע שהיה על ראשו. למרשי יש עדים לטענותיו כולל אדם שנכח במקום וראה כי הדייר תוקף את מרשי, וכן עד לכך כי הכלב תקף את מרשי מספר פעמים. הדייר הגיש תלונת שווא נגד מרשי כיוון שמרשי פיטר אותו ממקום העבודה. והנ״ל בחר לגרום עוול למרשי וזאת באמצעות תלונת שווא נגדו".

זמן קצר לאחר הגשת הבקשה ופגישה עם הגורמים הרלוונטיים במשטרה, קיבל עו"ד בן שטרית תשובה כי לאחר שנבחנה הבקשה המשטרה החליטה להיעתר אליה ולסגור את תיק החקירה בעילת חוסר אשמה פלילית.

עו"ד יאיר בן שטרית מסר בתגובה: "השם הטוב של אדם הוא נכס יקר. מרשי נחקר בחשד לתקיפת סתם, איומים, הריגה והתעללות בבעלי חיים ועוד. אנו סברנו מהתחלה כי מדובר בעלילת שווא נגד מרשי ודין התיק להיסגר. תיק שלא נסגר מחוסר אשמה ימשיך להופיע במרשם הפלילי. החשש מהכתמת חף מפשע בוטל, עברו הפלילי של מרשי יישאר נקי, וזאת לאחר שפעלנו והגשנו בקשה מתאימה לאחר חקירתו. נכון עשתה משטרת ישראל בהגינותה שקיבלה את טיעוניי וסגרה התיק מחוסר אשמה".


עו"ד יאיר בן שטרית

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות