אישום: הונה נשים ושידל אותן לעבוד עבורו בזנות

יצחק שריפי, 56 מ-ם, נאשם בביהמ"ש המחוזי כי יצר קשר עם נשים, פיתה אותן לשלוח תמונות אינטימיות ובהמשך גם לקיים עמו יחסי מין – תוך שהוא מבטיח, לשווא, תשלום
אייל חן |
אילוסטרציה

לבית המשפט המחוזי בירושלים, הוגש כתב אישום נגד יצחק שריפי, תושב ירושלים, בן 56, המייחס לו הונאה של עשרות נשים, שידל אותן לעסוק בזנות ולקיים עמו יחסי מין. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

על פי כתב האישום, הנאשם יצר קשר עם עשרות מתלוננות, באמצעות זהויות בדויות של נשים אשר יצר לעצמו ותחת חשבונות פיקטיביים, התכתב איתן התכתבויות בעלות אופי מיני וביקש מהן לקבל תמונות אינטימיות שלהן ולהיפגש עמן.

הנאשם, נטען בכתב האישום, נהג להשתמש בתמונות שקיבל במרמה לצורך פעולות מרמה נוספות ושלח אותן תחת זהויותיו הפיקטיביות לנשים שונות ללא אישורן. הנאשם, תחת זהויותיו הפיקטיביות, פנה בתחכום ובשיטתיות לאותן הנשים וסיפר להן על קבוצת נשים פיקטיבית אשר קיימת ברשת אשר נועדה ליצירת מפגשים בין נשים למטרות מיניות.

מצג שווא לטובת סקס

עוד מפורט בכתב האישום כי הנאשם הציג בפני הנשים מצג שווא לפיו כדי להתקבל לקבוצה עליהן לשלוח תמונות וסרטונים אינטימיים שלהן וזאת במטרה לייצר שיח מיני ולקבל תמונות וסרטונים אינטימיים. הנאשם הציג למתלוננות מצג שווא לפיו הן יכולות לקבל תשלום לאחר מספר מפגשים מסוים וזאת כשלא הייתה בכוונתו להעביר תשלום על כך אלא על מנת לקיים עמן יחסי מין במרמה. במסגרת זאת, הנאשם נפגש עם שתי מתלוננות במספר הזדמנויות וקיים איתן יחסי מין, ללא שנתן להן כל תמורה.

כתב האישום ייחס לנאשם ביצוע עבירות של מעשה סדום בנסיבות אינוס, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, התחזות לאחר, הבאת אדם לידי עיסוק בזנות בנסיבות מחמירות, פגיעה בפרטיות, מידע כוזב ממחשב, הבאת אדם לידי עיסוק בזנות עם אחר, ניסיון הבאת אדם לידי עיסוק בזנות, הטרדה מינית וניסיון קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות. לצד כתב האישום, הגישה הפרקליטות בקשה להארכת מעצרו של שריפי עד לתום ההליכים הפליליים נגדו.
______________________________________________________

עו"ד יאיר בן שטרית

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות