לילה של שריפות באיזור חיפה .

אמש בשעות הערב יצאו צוותי כיבוי בפיקודו של רב רשף רמי מרום לשריפה ביער בחלק הצפוני של קרית אתא סמוך לצומת סומך , לאחר התבררות גודל השריפה הוזעקו לעזור צוותי כיבוי מתחנות זבולון וחדרה וכן הופעל סיוע חוצה מחוזות והגיעו צוותים ממחוז צפון ומחוז מרכז של כבאות והצלה לישראל , טפסר משנה חזי לוי נטל את הפיקוד על השריפה הגדולה שבה פעלו סך הכל 25 צוותי כיבוי אש ו59 לוחמי אש .
נעמה כהן |
הצתה

למרות שהושגה שליטה על האש לוחמי האש עדיין עובדים במקום לכיבוי סופי ומניעת התפשטות והתלקחות חוזרת .

בשעה 4.30 לפנות בוקר שישה צוותי כיבוי בפיקודו של סגן טפסר סויסה יצחק פעלו לכיבוי מבנה בן 3 קומות שכולו בוער ברחוב ערד בנווה יוסף שבחיפה .
מהמקום פונו שלושה אזרחים שנפגעו מעשן במצב קל עד בינוני .
חוקר דליקות של כבאות והצלה לישראל עושה דרכו למקום לבדיקת נסיבות האירוע .

תוך כדי האירוע בנווה יוסף התקבל דיווח נוסף על אוטובוס שנשרף ברחוב הרצל שבהדר , שלושה צוותי כיבוי בפיקודו של להב רונן אטיאס הגיעו למקום השתלטו על האש וכיבו את המטרונית שבערה .

תחנה אזורית גליל מרכזי
אתמול בסביבות השעה אחת לערך מתקבלת הודעה במשל"ט צפון על שריפה בוואדי שבין אשחר לכרמיאל , למקום מוזנקים ארבעה צוותי כיבוי,
מדובר בשריפה שטח גדול על צלע הר, הצוותים ביצעו פעולות כיבוי ומניעת התפשטות והשתלטו על האש.

תחנה אזורית נצרת
בשעה שתיים ורבע לפנות בוקר מוזנקים שני צוותי כיבוי לשריפה בשטחים פתוחים בנהלל הצוות הראשון שמגיע מדווח כי מדובר בשריפת מתבן גדול, מיד מופעלת פקודת מכת אש תחנתית נצרת,
האש בשילוב הרוחות החזקות מתפשטת למתבנים נוספים במקום פועלים 10 צוותים המבצעים פעולות כיבוי ומניעת התפשטות האש לא נשקפת סכנה לישוב.

תחנה אזורית עפולה
שמונה צוותי כיבוי פועלים החל מהשעה ארבע וחצי לערך בשריפה ביער הצמוד לכפר דחי, כמו כן עם אור ראשון ארבעה מטוסי כיבוי הצטרפו למאמצי הכיבוי במקום.
המהלך האירוע נפגע אזרח משאיפת עשן.
חפ"ק אחוד בפיקוד משטרת ישראל נפתח במקום האירוע

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות