החלו עבודות התכנון בפועל להנגשת מערת המכפלה

הנגשת מערת המכפלה תושלם עד פסח תש"פ. ממידע שהגיע לידי ארגון בצלמו עולה שבעקבות מינוי סגן שר הביטחון החדש ח"כ אבי דיכטר הנושא בטיפול מואץ והתכנון החל כבר בשבועות האחרונים במהירות, זאת מתוך מטרה לסיים את שלב התכנון בהקדם ולהתחיל כבר בחודש הקרוב בביצוע עבודות בשטח.
נעמה כהן |
סגן השר דיכטר

בעקבות מינוי סגן שר הביטחון החדש ח"כ אבי דיכטר הנושא בטיפול מואץ בנושא הנגשת מערת המכפלה והתכנון החל כבר בשבועות האחרונים במהירות מתוך מטרה לסיים את שלב התכנון בהקדם ולהתחיל כבר בחודש הקרוב בביצוע עבודות בשטח.

כידוע סגן השר דיכטר העלה את נושא הנגשת מערת המכפלה מיד עם כניסתו לתפקיד סגן שר הביטחון . נושא שהוא מלווה כבר שנים כשכיהן בעבר כיו"ר וועדת חוץ וביטחון. לאורך כל הדרך הדגיש אבי דיכטר שהנושא חייב להיפתר , אך כיו"ר וועדה בכוחו היה רק לפקח ולא להורות.

אולם מאז שנכנס לתפקיד סגן שר הביטחון , נושא הנגשת מערת המכפלה צובר תאוצה. על פי כל הסימנים, הנושא נמצא בעבודות מטה מתקדמות ובקידום מהיר, בתיאום מלא עם ראש הממשלה. כשהיעד הוא שהמערה תהיה מאה אחוז נגישה עד פסח תש"ף.

מארגון בצלמו ברכו על ההתקדמות ומסרו מדובר בבשורה משמחת לכבוד שבת חיי שרה. שבת קנין חברון. "לצערנו עד כה לא היה עם מי לדבר. מאז שנכנס לתפקידו סגן השר דיכטר הוא התחייב פומבית מעל כל במה לקדם את הנגשת מערת המכפלה בכל דרך. 52 שנים העם היהודי חיכה להנגשה. כעת זה קורה. אנחנו בטוחים שביחד עם הפיקוח ההדוק של סגן שר הביטחון. ח"כ אבי דיכטר הממונה על המינהל האזרחי,המינהל לא יוכל להמשיך ולהקשיב לראש העיר הערבי , המחבל בחליפה. ויקדם את ההנגשה על אפו וחמתו."

 width=
מערת המכפלה

ב'בצלמו' מוסיפים: "אנחנו בטוחים שביחד עם הפיקוח ההדוק של סגן שר הביטחון. ח"כ אבי דיכטר הממונה על המינהל האזרחי,המינהל לא יוכל להמשיך ולהקשיב לראש העיר הערבי, המחבל בחליפה. ויקדם את ההנגשה על אפו וחמתו. אנחנו נמשיך להאבק למען זכויות אדם בכל מקום ללא כל קשר לאף קו דמיוני ירוק או אדום."

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות