תושב תל אביב נאשם בביצוע עבירות מין בילדים

אביב רעם, 35, נאשם, בין היתר, כי במהלך השנים האחרונות פגע מינית בקטין כבן 12, אותו הכיר באפליקציית "גריינדר", אף שהיה מודע לגילו הצעיר
דנה לווינסקי |
הוארך שוב מעצר החייל שסחט את הרב מקריית מלאכי
אילוסטרציה envato

לבית המשפט המחוזי בתל אביב, הוגש כתב אישום כנגד אביב רעם, 35 תושב העיר, בגין עבירות מין שביצע בקטינים. כתב האישום מייחס לו, בין היתר, כי במשך שלוש השנים האחרונות ביצע סדרה של עבירות מין בקטין, לרבות מעשה סדום שלא בהסכמה, תוך שהוא מודע במפורש לגילו של הקטין.

על פי כתב האישום, במהלך שנת 2018 הכיר הנאשם את הילד בן ה-12 באמצעות הישומון "גריינדר". הנאשם, כך נטען, הציג את עצמו בשם "תומר לוי" והחל לשוחח עם הקטין באמצעות יישומונים שונים. במסגרת השיח שכלל בין היתר הצעות בעלות אופי מיני, שלח הנאשם לקטין תמונות עירום של עצמו ושל איבר מינו וכן ניסה לגרום לקטין לצלם את עצמו. כבר בתחילת ההיכרות בין השניים סיפר הקטין לנאשם כי הינו תלמיד בית ספר, כבן 12, וכי בקרוב יחגוג בר מצווה.

דפוס של איומים והפחדות

עוד עלה כי בין השנים 2018 ועד 2021 קיים הנאשם עם הקטין סדרה של מפגשים מיניים, זאת כשבין היתר עוד טרם מלאו לילד 13 שנים. הנאשם נהג לאסוף את הקטין ולקיים עימו יחסי מין. באחד המפגשים, וחרף בקשות חוזרות של הקטין מהנאשם לחדול ממעשיו בשל הכאב שגרם לו, המשיך הנאשם את מעשיו עד שהגיע לפורקן תוך שאמר לקטין כי הוא ייהנה מהמעשה, יהיה לו כיף וכי "תכף זה לא יכאב". במפגש אחר צירף הנאשם קטין נוסף, וביקש מהקטינים לבצע אקטים האחד בשני תוך שהוא צופה בהם.

לאחר מספר מפגשים ביקש הקטין להיפרד מהנאשם, אך חרף בקשות מצד הקטין שלא להיות עימו בקשר, איים עליו הנאשם, בכוונה להפחידו "תקשיב טוב… לא רוצה להפגש איתך!!! אבל אתה תשלם על הכל, אני יודע עליך הכל ואני ישתמש בזה עכשיו ז..ן" (השגיאות במקור).

במהלך התקופה נפגש הנאשם בארבע הזדמנויות עם קטינים נוספים, שזהותם אינה ידועה, וקיים עימם מגע מיני, ביודעו כי מדובר בקטינים ותוך שהוא מקליט את המפגשים במצלמת וידאו. באחד מהמפגשים אף שילם הנאשם לקטין עבור המגע המיני. בנוסף החזיק הנאשם במחשבו האישי סרטונים שונים, בהם הוא מתועד מקיים מגע מיני עם ארבעת הקטינים כאמור.

הפרקליטות מבקשת מעצר עד תום ההליכים

במקביל לכתב האישום, הגישה הפרקליטות לבית המשפט גם בקשה להאריך את מעצרו של רעם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. "לגבי הקטין מושא האישומים", נכתב בבקשה שהוגשה על ידי המדינה, "ונוכח מורכבות מצבו האישי והנפשי וכן נוכח האיומים שהופנו אליו מצד המשיב, עולה חשש כי המשיב עלול לנסות להשפיע על מתן עדותו או תוכנה".

עוד מציינים בפרקליטות כי בגין כך, מיוחסות לרעם, עבירות של מעשה סדום בנסיבות אינוס (בקטין שטרם מלאו לו 16 שנים שלא בהסכמה חופשית), מעשה סדום בנסיבות אינוס (בקטין שטרם מלאו לו 14 שנים), מעשה סדום בקטין שטרם מלאו לו 16 שנים, מעשה מגונה בנסיבות אינוס (בקטין שטרם מלאו לו 14 שנים), הטרדה מינית של קטין שטרם מלאו לו 15 שנים, הספקת משקה משכר לקטין, איומים, עשיית פרסום תועבה, החזקת פרסום תועבה וצריכת מעשה זנות מקטין.

___________________________________________________________

עו"ד מיכאל כרמל

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות