הותר לפרסום: דקל ששונקר הוא החשוד באונס והפצת איידס בזדון

ביהמ"ש האריך את מעצרו של ששונקר ב-5 ימים נוספים. במקביל, המשטרה קוראת לנשים שנפלו קורבן למעשיו של החשוד ליצור עמה קשר ולהגיש תלונה
דקל ששונקר, החשוד בעבירות מין ובהפצת איידס. צילום באדיבות המשטרה

החשוד בהפצת מחלה ועבירות מין הוא דקל ששונקר כבן 31 מדימונה. צוות החקירה המיוחד שהוקם במרחב לכיש החל מהיום (יום ה') יפעיל קו טלפון שמספרו 053-4918183, ובמשטרה קוראים למתלוננות או מתלוננים נוספים ליצור קשר, ולהגיע להגיש תלונתם. ששונקר, נשא HIV, נעצר השבוע ביצר קשר עם נשים ממצב סוציואקונומי נמוך, סיפק להן סמים מסוכנים ואז אנס אותן. הוא חשוד גם בעבירה של הפצת מחלת האיידס. אמש (יום ד') הוארך מעצרו של החשוד בחמישה ימים.

בהמשך להודעת המשטרה אודות חקירה המתנהלת במשטרת ישראל שעניינה חשד לעבירות מין כלפי נשים והפצת מחלת האיידס ע"י תושב דימונה כבן 31, חקירת המשטרה ממשיכה להסתעף לאור פניות ותלונות נוספות שהתקבלו במשטרה.

מפקד מרחב לכיש נצ"מ ברק מרדכי, החליט בהערכת מצב מיוחדת שנערכה אתמול, על הקמת צוות חקירה מיוחד (צח"מ) שילווה את המתלוננות יחד עם גורמי מקצוע נוספים, וינהל את החקירה במטרה להביא את החשוד לדין בגין העבירות המיוחסות לו.

פיתה ואנס

מחקירת המשטרה עלה חשד שישנן נשים נוספות מאזורים שונים ברחבי הארץ, שנפגעו ע"י החשוד שפעל בדפוס פעולה דומה לאורך החודשים האחרונים ופרסם פוסטים באמצעות פרופילים פיקטיביים ברשת החברתית, בהם באמתלות שונות מחפש ליצור קשר עם נשים, תוך שמכוון עפ"י החשד לנשים בעלות מצב סוציואקונומי נמוך.

לאחר יצירת הקשר הראשוני, פיתה עפ"י החשד את אותן נשים למפגשים עמו בעבור תשלום עבור שירותיהן, ובשלב זה כאמור נהג לבצע בהן את העבירות.

היום בדיון הארכת מעצרו שנערך בבימ"ש השלום, נעתר בית המשפט לבקשת המשטרה, והתיר לפרסם את פרטיו ותמונתו של החשוד, דקל ששונקר כבן 31, וזאת במטרה להגיע לנשים או גברים נוספים שנפלו קורבן למעשיו של החשוד. בתום הדיון בית המשפט האריך את מעצרו של החשוד עד יום ראשון.

בקריות וביפו: נעצרו חשודים בעבירות מין בילדים

עבירות מין בילדים: המשטרה עצרה חשוד, תושב הקריות, כבן 40, אשר על פי החשד הטריד מינית ילדים בגילאי 10-15 באמצעות רשתות חברתיות. מעצרו הוארך והחקירה נמשכת. במקרה אחר, המשטרה עצרה אמש (יום ד') ביפו את תושב העיר, בן 51, בחשד שביצע מעשה מגונה בקטינה כבת 9.

ראשית החקירה עם קבלת דיווחים ממוקד 105 של המשטרה בעקבות תלונות שהתקבלו מצד הורים ברחבי הארץ שעניינם גבר אשר הטריד מינית את ילדיהם בגילאי 10-15 באמצעות הרשתות החברתיות. בתום חקירה סמויה וביצוע פעולות חקירה מגוונות שביצעו חוקרי היחידה המרכזית של מחוז חוף הצליחו החוקרים לאתר את זהות החשוד במעשה, תושב הקריות. עם המעבר לחקירה גלויה עצרו אתמול בשעות הערב בלשי הימ"ר את החשוד לחקירה. לבקשת המשטרה, מעצרו של החשוד הוארך הבוקר בבית משפט השלום בחיפה בשישה ימים.

בתוך כך, המשטרה עצרה אמש ביפו תושב העיר בן 51, בחשד למעשה מגונה בקטינה כבת 9. המשטרה פתחה אמש בחקירה עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר חשד לביצוע מעשה מגונה של תושב העיר בקטינה כבת 9. חוקרי המשטרה איתרו את החשוד ועצרו אותו לחקירה בתחנה בסיומה נכלא. הבוקר, בהתאם לצרכי החקירה תבקש המשטרה להאריך את מעצרו של החשוד בבית משפט השלום בת"א.

__________________________________________________

עו״ד פלילי ניר ליסטר

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות