תביעה נגד מלון מלכת שבא: "לא הכניסו אותי לארוחת בוקר"

תושב השרון, שהתארח במלון במהלך חופשה באילת, דורש 56 אלף ש' פיצוי על כך שלדבריו לא הוכנס לחדר האוכל בטענה כי כבר אכל: "אמרו לי שגנבתי ארוחה בלי לשלם"
גילי סיוון-כהן |
מלון מלכת שבא באילת. צילום: משה שי, פלאש 90

לבית משפט השלום באילת הוגשה תביעת לשון הרע נגד מלון מלכת שבא אילת, בסך של 56 אלף שקלים, על ידי תושב השרון שטען שכאשר הגיע לארוחת בוקר במלון המארחת סירבה להכניסו וטענה כי הוא כבר אכל והעליבה אותו. בית המלון עדיין לא הגיש כתב הגנה.

התובע, הגדיר את עצמו בתביעה כרווק ואיש עסקים, אשר נוהג לצאת לחופשות רבות בבתי מלון, בארץ ובעולם וכן ברשותו יאכטה העוגנת במרינה באילת והוא נוהג לבלות במהלך חופשתו באילת גם במלון מלכת שבא לפחות פעמיים בחודש. בחודש ספטמבר השנה הוא הזמין עבורו ועבור 2 חברים חופשה מפנקת במלון הנתבע הכוללת לינה וארוחת בוקר, עבורה שילם התובע את הסך של 6,500 שקלים.

באחד הבקרים, כך מתאר התובע בתביעתו נגד המלון, עת ירד לארוחת הבוקר, עם חבריו לארוחה, כשחדר האוכל ואף הכניסה אליו היו הומים באדם, פגש במארחת מטעם המלון שסירבה לאפשר לו להיכנס לחדר האוכל. לדבריו, המארחת הטיחה בפניו שכל כוונתו "לגנוב" ארוחה נוספת בחינם. עוד ציינה כי מרישומיה עולה כי הוא כבר ניצל את זכותו לארוחה באותו הבוקר.

"רמסו את כבודי"

התובע הסביר למארחת כי המדובר בטעות וכי טוב תעשה אם תבדוק את רישומיה. אולם, נכתב בתביעה, האחרונה עמדה על סירובה לאפשר לתובע להיכנס, תוך שהיא ממשיכה להתווכח ולהטיח בפניו כי טוב יעשה אם יעזוב את המקום שכן רישומיה הם הנכונים והוא בבחינת המבקש לקבל דבר שלא מגיע לו או במילותיה "לגנוב ארוחה בלי לשלם". לאחר ויכוח פוגעני שהיה במקום, עזב התובע את המקום מבלי להשביע את רעבונו ובבושת פנים.

"המארחת רמסה את אופיו של התובע בהניף יד, על לא עוול בכפו", נכתב בתביעה. "במילותיה השחיתה את אופיו, רמסה את כבודו, קראה לו גנב והציגה אותו באור שלילי וזאת בפני חבריו והאורחים הרבים שהיו במקום".

עוד נכתב בתביעה אותה הגיש האורח נגד המלון כי מעשי העובדת מהווים לשון הרע. "התובע יטען", כך לפי מסמכי התביעה, "כי הוא דמות מוכרת בעיר אילת ובמלון הנתבע במיוחד, וכי דבריה של המארחת מהווים לשון הרע ובדברי המארחת אין אמת. התובע יטען כי אחריות בית המלון בין היתר מכך שהמארחת בחדר האוכל היתה צריכה לצפות כי פרסום כזה, במעמד שכזה, כאשר כל הכניסה לחדר האוכל הומה באנשים, יפגע בתובע, ישפיל אותו, יבזה אותו ויגרום לו לבושת פנים".

__________________________________________________

עו"ד יורם ליכטנשטיין

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות