נעצרו חשודים בסחר בנשים

במשטרה חושדים כי העצורים הביאו לישראל נשים ממזרח אירופה, שלחו אותן לדירות ששכרו ושם סרסו אותן לזנות תוך שהם גורפים לכיסם מיליוני שקלים
דניאל בן חמו |
אילוסטרציה envato

8 חשודים נעצרו היום (יום ג') לחקירה בפשיטה של בלשי היחידה המרכזית של המשטרה ושל פקיד שומה חקירות ירושלים והדרום ברשות המסים בחשד לסחר בנשים והבאתם מחו"ל לצורך מעשה זנות, סרסרות והחזקת מקום לשם זנות. במשטרה חושדים כי המעורבים הביאו לישראל נשים ממזרח אירופה, שיכנו אותן בדירות ששכרו ושם העסיקו אותם בזנות. במהלך תקופת הקורונה, איתרו נשים שקיבלו חיסון פייזר לנגיף כדי שיוכלו להכניסן לארץ. במהלך הפשיטה תפסו החוקרים כלי רכב וכסף מזומן. במהלך היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרם של מי מהמעורבים.

ביחידה המרכזית של מחוז ש"י התנהלה חקירה סמויה מזה מספר חודשים שעסקה בהבאת נשים ממזרח אירופה לארץ לצורך העסקתם בזנות.

במסגרת החקירה עלה כי מספר חשודים וחשודות אשר פעלו כרשת מתוכננת במהלך מספר שנים החזיקו דירות ששימשו לזנות במרכז הארץ ובירושלים.

חיפשו נשים שקיבלו חיסון לקורונה

עוד עלה בחקירה כי החשודים תושבי מרכז הארץ נהגו ליצור קשר עם נשים בעיקר ממזרח אירופה והציעו להן להגיע לארץ ולעסוק בזנות. החשודים דאגו להנפיק לנשים אישורים פיקטיביים בכדי שיוכלו להיכנס לארץ לכאורה לביקור ועל פי החשד הכניסו בדרך זו עשרות נשים ששהו בארץ במשך מספר חודשים ואחריהן הגיעו נשים נוספות.

על פי החשד, החשודים עסקו בסרסרות למעשה זנות וגרפו לכיסם על פי החשד מיליוני שקלים. לאחרונה בעקבות מגבלות נגיף הקורונה ניסו החשודים לאתר נשים שקיבלו חיסון מסוג פייזר כדי שיוכלו להיכנס לתחומי הארץ. הנשים שהגיעו נשלחו לדירות ששכרו החשודים ועסקו בזנות.

אמש הפכה החקירה לגלויה עם פשיטתם של בלשי היחידה המרכזית של מחוז ש"י יחד עם חוקרי מס הכנסה מפקיד שומה חקירות ירושלים והדרום על בתיהם של החשודים במרכז הארץ ובמהלכה עצרו לחקירה 8 חשודים (5 נשים ו-3 גברים) בשנות ה 3- וה-40 לחייהם. במהלך הפשיטה נתפסו מספר כלי רכב וכסף מזומן. במהלך היום תבקש המשטרה מבית המשפט להאריך את מעצרם של מי מהמעורבים בפרשה.

_______________________________________

עו"ד אסף גל

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות