עובד בסופרמרקט נאשם באונס בת 12

בנימין (שמואל) מרצ'לו, בן 30 מספסופה, נאשם באונס וכי במס' הזדמנויות תקף מינית את הילדה, שהכיר במהלך עבודתו. הפרקליטות: "מעשים שפלים שבוצעו תוך ניצול תמימותה"
נעמה כהן |
אילוסטרציה envato

לבית המשפט המחוזי מרכז, הוגש כתב אישום כנגד בנימין (שמואל) מרצ'לו, בן 30, מהיישוב ספסופה, בגין עבירות של מעשה מגונה ומעשה סדום בקטינה שטרם מלאו לה 14 שנים אותן ביצע במספר הזדמנויות בקטינה חרדית אותה הכיר באקראי בעת עבודתו בסופרמרקט בעיר מודיעין עילית. הפרקליטות מבקשת להותיר את הנאשם במעצר עד תום ההליכים נגדו. "הנאשם", כתבו נציגי הפרקליטות לבית המשפט, "ביצע בילדה שורה של עבירות מין חמורות וקשות לצורך סיפוק יצרו המיני, מבלי שהיא מבינה את חומרת הניצול ואת מעשיו המיניים בה".

על פי כתב האישום, הנאשם עבד בסופרמרקט במודיעין עילית, שם פגש במתלוננת, תושבת העיר המקיימת אורח חיים חרדי, ואשר הגיעה למקום עם חברתה. הנאשם ניגש אל המתלוננת, ומסר לה פתק עם פרטיו האישיים והכיתוב: "תתקשרי אלי שאף אחד לא יידע". במקביל למסירת הפתק, קרץ לה וסימן לה "להיות בשקט".

בהמשך לכך, כך מתואר בכתב האישום, התקשרה הקטינה לנאשם, לאחר שסברה כי מדובר בחברו של אחיה. בשיחה הטלפונית ביניהם שאל הנאשם את הקטינה לגילה, והיא השיבה לו שהיא כבת 12 ואילו כנשאל לגילו השיב כי הוא בן 19. באותה שיחה החמיא הנאשם לקטינה על מראה החיצוני ושכנע אותה להיפגש איתו בסמוך למקום מגוריה בעיר. הנאשם הגיע לאסוף את הקטינה ברכבו ונסע ביחד עמה למגרש חנייה סמוך, שם ביצע בה עבירות מין שונות תוך שהיא מסרבת ומנסה להדוף את הנאשם בתירוצים שונים.

"אנסתי אותך מספיק, עכשיו תורך"

במועד נוסף, התקשר הנאשם לקטינה ושכנע אותה להגיע לביתו. הנאשם הוביל את הקטינה לחדר השינה שלו, והחל לגעת בגופה וללטפה. בהמשך התפשט והפשיט גם את הקטינה, זאת למרות שכאשר שאל האם היא מעוניינת בכך השיבה בשלילה. בהמשך, נשכב מעליה, תוך שהוא מחדיר את איבר מינו לתוך איבר מינה. לאחר מכן אמר המשיב לקטינה "אנסתי אותך מספיק בואי תאנסי אותי את". בהמשך ביצע בה עברות מין נוספות, ובכלל זאת שכנע אותה לבצע בו מין אוראלי.

במקביל לכתב האישום, מבקשת הפרקליטות להותיר את הנאשם במעצר עד תום ההליכים נגדו. בבקשת המעצר שהוגשה לבית המשפט, ציינו נציגי הפרקליטות כי "מעשיו השפלים של המשיב ונסיבות ביצוען כלפי קטינה זרה לו מהמגזר החרדי כבת 12, תוך ניצול תמימותה הרבה והעדר הבנתה את מעשיו של המשיב מצביעים על מסוכנותו הרבה".

"המשיב", נכתב עוד לבית המשפט, "פיתה את הקטינה, שכנע אותה להיפגש עימו תוך שהוא מתחזה לצעיר כבן 19, ובשתי הזדמנויות ברכבו ובביתו ביצע בה שורה של עבירות מין חמורות וקשות לצורך סיפוק יצרו המיני, מבלי שהיא מבינה את חומרת הניצול ואת מעשיו המיניים בה. מעשיו והעדר השליטה ביציריו מעיד על מסוכנותו הרבה כלפי הקטינה וציבור הקטינות בכלל".


עו"ד מיכאל כרמל

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות