הגלגל התהפך: סחטה את הגבר ששלח לה תמונות עירום

נטלי זיתון, 38 מב"ש, נאשמת כי סחטה אלפי שקלים מאדם שהתכתב איתה בוואטסאפ ושיתף אותה בתמונות אינטימיות שלו. רק לאחר ששילם לה, אזר אומץ והתלונן נגדה
מעיין לביא |
טלפון נייד סלולארי מכשיר טלפון אישה מחזיקה טלפון
אילוסטרציה evanto

לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, הוגש כתב אישום נגד הנאשמת נטלי זיתון, בת 38 מבאר שבע, אשר סחטה אלפי שקלים מהמתלונן, תוך איומים להפיץ תמונות וסרטונים בעלי אופי מיני. כתב האישום מייחס לנאשמת ביצוע עבירה של סחיטה באיומים. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשמת עד לתום ההליכים המשפטיים נגדה.

על פי כתב האישום, במהלך התכתבות בווטסאפ, החליפו בינהם השניים תמונות אינטימיות והנאשמת שיתפה את המתלונן כי היא נמצאת בקשיים כלכליים וביקשה את עזרתו הכספית. בהמשך, דרשה הנאשמת להעביר לה סכום כסף, אך משהמתלונן סירב, איימה להפיץ את התמונות והסרטונים.

לאור איומי הנאשמת ומתוך חששו של המתלונן לפגיעה בשמו הטוב ובצנעת הפרט שלו ועל מנת למנוע מהנאשמת לפרסם תמונותיו האינטימיות, נענה המתלונן לדרישותיה של הנאשמת והעביר לה, באמצעות דואר ישראל, בסכום בסך 3,001.30 שקלים כולל עמלה.

בהמשך, שבה ודרשה הנאשמת מהמתלונן סכום נוסף בסך 2,000 שקלים, זאת על מנת שתמחק את התמונות והסרטונים ובשל חששו, העביר המתלונן בסניף הדואר סכום נוסף בסך 1,524.83 שקלים. הנאשמת המשיכה לשלוח למתלונן הודעות בה היא מאיימת להפיץ את התמונות, עד שהמתלונן אזר אומץ ופנה למשטרה.

עוד בפלילים: בן 20 נאשם בהשלכת ביצים על במצעד הגאווה

פרקליטות מחוז מרכז, הגישה לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום נגד אל-חי כרמלי, בן 20 מאריאל, בגין תקיפה הגורמת חבלה בנסיבות מחמירות ממניע של עוינות כלפי ציבור, זאת לאחר שתקף בביצים ובגז פלפל את משתתפי אירוע הגאווה הראשון מסוגו שהתקיים בעיר בחודש יולי האחרון.

על פי כתב האישום, בחודש יולי האחרון התקיים בעיר אריאל מצעד הגאווה הראשון בעיר. הנאשם, ביחד עם אנשים נוספים, החליטו לפגוע במשתתפיו על רקע נטייתם המינית.

לצורך כך, נטען בכתב האישום, נסע הנאשם עם קטין נוסף אל סניף סופרמרקט בעיר, והשניים רכשו תבנית ובה 30 ביצים. הנער יצא את החנות, נפגש עם הנאשם והאחר שהיה עמו ברכב, והלכו יחדיו והגיעו למקום בו נפגשו עם ארבעה אחרים, בחצר בית הכנסת באריאל, הנמצא במרחק קצר מהקאנטרי.

כתב אישום יוגש נגד שותפו הקטין

הנער, כך מפורט בכתב האישום, הניח את תבנית הביצים אשר רכש כחלק מהתכנית העבריינית לפגוע במשתתפי אירוע הגאווה, והנאשם והאחרים אשר חלקם אף הצטיידו בתרסיס פלפל, לקחו ביצים מהתבנית, והחלו ללכת יחד בשיירה לכיוון אירוע הגאווה בקאנטרי, כאשר הם חובשים קפוצ'ון או כובע על ראשיהם ועוטים מסיכות קורונה על פניהם, במטרה להסתיר את זהותם.

בהגיעם למקום, החלו ליידות את הביצים אל עבר משתתפי אירוע הגאווה וריססו עליהם גז פלפל. בשלב זה נכנס אחד מהאחרים, אל תוך האולם בו התקיים אירוע הגאווה וריסס בתוך החלל הסגור גז פלפל. מיד לאחר מכן ברחו שני הנאשמים בחזרה אל רכבם ונמלטו מהמקום. בתום חקירה מאומצת של מחוז ש"י במשטרת ישראל נתפסו הנאשם וקטין נוסף, נגדו צפוי להיות מוגש כתב אישום בימים הקרובים.

__________________________________________________________

עו"ד יאיר בן שטרית

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות