גישור חברתי – אפשר גם אחרת

גירושין זה עסק שכואב לא רק בלב, אלא גם בכיס. גם הליך גישור אינו דבר פשוט. אבל יש פתרון גישור מסובסד, מקצועי ומקיף. הכירו את מוסכם, מרכז המגשרים הארצי

לצערנו, תקופת הקורונה הגדילה בעשרות אחוזים את מספר המתגרשים בארץ. אף אחד לא יודע בדיוק מה בקורונה גרם לכך – אולי הלחץ הנפשי, אולי הבידודים והסגרים. אני בטוח שהמצב הכלכלי שהביאה הקורונה לא תרם לנושא, שלא לדבר על כך שהמצב הכלכלי עצמו מהווה בעיה אקוטית בפני זוגות שרוצים להתגרש.

עלות של הליך גירושין יכולה להגיע לעשרות ואף מאות אלפי שקלים לבני זוג, סכום שלרוב הזוגות היום אין אפשרות להוציא. גם אצל הזוגות שבחרו בדרך המלך של הליך גישור, המצב לא כל כך פשוט.

כמובן מאליו, כל זוג שמתגרש אינו רואה עין בעין בכל הנושאים. אך את הסוגיות הללו ניתן לפתור בשתי דרכים עיקריות:

הראשונה היא, כמובן, הליך משפטי. כל צד לוקח עו"ד שייצג אותו בפני שופט שבפניו ישטח את טענותיו, ולבסוף יוציא השופט פסק דין שהוא הוא בעצם הסכם הגירושין שלהם. זהו הליך מאד יקר, ארוך ומייגע, שאם ניתן יהיה להימנע ממנו זה יהיה עדיף לכולם מכל הבחינות.

הדרך השנייה היא כמובן הליך גישור. המגשר (שגם הוא עו"ד ברוב המקרים) מייצג את שני הצדדים בצורה שווה לגמרי, ופורס בפניהם את כל הנושאים שלגביהם יצטרכו להגיע להסכם. היכן שיש הסכמה מכניסים אותה להסכם הפרידה, והיכן שמתגלים חילוקי דעות – כאן נכנס המגשר לתפקידו, והוא מסביר להם מה החוק אומר לגבי הנושא במחלוקת, וינסה להגיע איתם במשותף לפשרה הוגנת.

למזלנו, גוף אחד הרים כבר בתחילת המגפה את הכפפה, והקים מיזם שמטרתו להקל מבחינת המחיר על אותם זוגות, בלי לגרוע דבר מאיכות ומקצועיות תהליך הגישור. הגוף הזה הוא "מוסכם -מרכז המגשרים הארצי", והוא הגוף המוביל בשנים האחרונות בתחום גישור הגירושין. מיזם "מוסכם" כולל מגשרים מנוסים ומקצועיים, המלווים את הזוגות בהליך מלא ובמחיר מסובסד, בפיקוח מלא.

הליך גישור מסובסד מתאים לזוגות שרוצים להתגרש, ומעוניינים לעשות זאת בדרכי שלום ללא הליך משפטי, ובהסכמות.

 

כאן נכנס מיזם "מוסכם" לתמונה. זה מתחיל בשיחת טלפון קצרה עם אחד מנציגי "מוסכם", ולאחר שהוא מבין באופן כללי את המצב והדילמות שעומדות בפני בני הזוג, הוא מתאם לזוג פגישה עם המגשר המתאים ביותר לצרכים שלהם.

לאחר הפגישה הראשונה, בני הזוג מקבלים שבוע הפסקה כדי לראות ולהבין האם זו באמת הדרך הטובה והמתאימה ביותר עבורם.

 

להגשת בקשה לגישור במחיר מסובסד ניתן למלא את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

לחץ כאן להגשת הבקשה

להתייעצות טלפונית עם מומחי "מוסכם מרכז המגשרים הארצי" חייגו 053-4245369.

או שלחו וואטסאפ בלחיצה על הקישור

היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנולאתר שלנו, או שלחו לנו מייל.

עלות הליך הגישור עצמו הינה 7,900 ₪ + מע"מ (לכל צד 3950), והיא כוללת עד 8 שעות גישור וכתיבת הסכם מפורט ומקצועי.

כאמור, מיזם "מוסכם" מציע את שירותיו בפריסה כמעט ארצית, ושיחת הייעוץ הראשונית הינה ללא עלות או התחייבות. לכל הפרטים – לחצו כאן.

https://muskam.co.il/page-1/

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות