עולם תחתון: שני כתבי אישום על השלכת רימון אל עבר בתי מגורים

איציק צפדיה, 30 מת"א, נאשם בזריקת רימון הלם במטרה להפחיד אדם עמו הסתכסך. הוד סולימן, 26 מרחובות, נאשם בביצוע מעשה דומה על רקע ריב עם שכנתו
אייל חן |
רימון הלם. צילום: סראיה דיאמנט, פלאש 90

לבית המשפט המחוזי מרכז, הוגשו שני כתבי אישום בגין עבירות של נשיאת נשק, ירי וניסיון לירי באזור מגורים ואיומים בעקבות שני מקרים בהם הושלך רימון לעבר בתי מגורים. כתב האישום הראשון הוגש כנגד איציק צפדיה, בן 30 מתל אביב וכתב אישום נוסף כנגד הוד סולימן, בן 26 תושב רחובות, אשר השליכו רימון, בשני מקרים נפרדים, לעבר בית מגורים על רקע סכסוך.

על פי כתב האישום הראשון, המתלוננים היו מצויים בסכסוך עם אדם אשר הכיר את הנאשם צפדיה. בהמשך לכך, החליט איציק להשליך לעבר המתלוננים רימון במטרה להפחידם. לצורך כך, הצטייד באופנוע שעל לוחית הזיהוי שלו הדביק איזולירבנד שחור על מנת למנוע את זיהויו וכן ברימון הלם.

צפדיה, כך תואר בכתב האישום, הגיע לבית המתלוננים בעת ששהו בבית, ירד מן האופנוע כשלראשו קסדה, נכנס לחצר ביתם והשליך את הרימון לעבר הבית. הרימון נפל בסמוך לדלת הכניסה אך לא התפוצץ. לאחר מכן חזר הנאשם בריצה לאופנוע ונמלט במהירות מהמקום. בגין האמור מואשם איציק בעבירות של נשיאת נשק, ניסיון לירי באזור מגורים ואיומים. במקביל לכתב האישום הוגשה גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים.

ריב שכנים

על פי כתב האישום השני, הנאשם הוד סולימן מתגורר בשכנות למתלוננת, ואילו חברו מצוי עמה בסכסוך. בהמשך לכך החליט הנאשם להשליך לעבר ביתה רימון במטרה להפחידה.

לשם כך, כך תואר בכתב האישום, הצטייד סולימן ברימון, הגיע לקרבת ביתה של המתלוננת, הפעיל את הרימון והשליך אותו. הרימון התפוצץ בסמוך לביתה וגרם לקול נפץ עז. בגין האמור מואשם סולימן בעבירות של נשיאת נשק, ירי באזור מגורים ואיומים.

נוסף על האמור, אומרים בפרקליטות, בעת החיפוש שנערך בביתו של סולימאן בעקבות השלכת הרימון, נמצא בין חפציו סם מסוכן מסוג קנבוס וכן משקל דיגיטלי קטן. בגין כך מואשם סולימאן גם בעבירה של החזקת סם מסוכן לצריכה עצמית. במקביל לכתב האישום הוגשה כנגד סולימן גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים.

_______________________________________________________________________

עו"ד בן מעוז

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות