חופשה מסריחה: איים לרצוח בגלל טיטולים שהושארו מחוץ לחדר

אורח במלון, 30 מפרדס חנה, נאשם כי בעת שהותו במלון בבת ים, תקף שוהים אחרים במלון בגלל שכעס על שהותירו זבל סמוך לחדרו. צפו בתיעוד מהקטטה
דניאל בן חמו |
אילוסטרציה envato

לבית משפט השלום בתל אביב, הוגש כתב אישום בגין איומים ותקיפה, נגד תושב פרדס חנה, כבן 30, שמתגורר בבית מלון בבת ים ותקף אורחים אחרים, על רקע חיתולים מלוכלכים שהושארו מחוץ לדלת חדרם.

על פי כתב האישום, לפני כעשרה ימים, על רקע טרוניית הנאשם כי המתלוננים מניחים טיטולים של תינוקם מחוץ לחדרם, יצא הנאשם מחדרו שבבית המלון למסדרון כשהוא אוחו בחפץ חד, אותן הנסיבות, פתחו המתלוננים את דלת חדרם ויצאו למסדרון כשארבעת ילדיהם הקטינים לצידם. הנאשם החל לצעוק על המתלוננים ואיים עליהם כשהוא אוחז בחפץ החד כי הוא ירצח את כל המשפחה וזאת לעיני הילדים.

חפץ חד ביד ובעיטות בדלת

עוד באותן הנסיבות, כך מתואר בכתב האישום, כשהילדים נוכחים במקום וצמודים לרגלי המתלוננים, ניסה הנאשם לתקוף באמצעות החפץ החד את המתלונן בכך שהניף את ידו לעברו. עוד באותן הנסיבות, ניסה הנאשם לתקוף את המתלוננת שעמדה מאחורי המתלונן, בכך שהניף את ידו שאחזה בחפץ החד לעבר ראשה, אולם המתלונן שעמד חוצץ בין הנאשם לבין המתלוננת בלם את ידו של הנאשם והוא לא פגע בה. באותן הנסיבות, איים הנאשם על המתלוננת כי הוא ירצח אותה ואת ילדיה.

כאשר המתלוננת עמדה בפתח החדר וניסתה להכניס את הילדים לתוכו, ניסה המתלונן להרחיק את הנאשם מהמקום אולם זה הדף את המתלונן ודחף אותו ואז התקדם במהירות כשהוא אוחז בחפץ החד לעבר המתלוננת שעמדה מחוץ לחדרה יחד עם הילדים. באותן הנסיבות, כיוון הנאשם את החפץ החד לעבר המתלונן תוך שהוא מתקדם לעבר המתלוננת אך המתלונן עצר את הנאשם ועמד חוצץ בינו לבין המתלוננת.

בהמשך, נטען, לאחר דין ודברים בין הנאשם למתלונן שבהם המשיך הנאשם לנופף בחפץ החד לעברו, נכנס המתלונן לחדר יחד עם המתלוננת והקטינים וסגר את הדלת, ואז בעט הנאשם בדלת חדרם של המתלוננים, אחז בידית הדלת וניסה לפתוח את דלת חדרם של המתלוננים.

________________________________________________________________

עו"ד בן מעוז

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות