סיכוי לצדק סוף סוף

36 שנים אחרי הרצח של מאיה זינגר ז״ל בת ה16 תיק החקירה עשוי להיפתח מחדש. כך מפרסם הבוקר מאור צור בערוץ 13.
רונן חן |
מאיה זינגר ז"ל

בעקבות מידע שהועבר למשטרה ולחדשות 13 באשר על זהות הרוצח. במחוז ירושלים החלו בבדיקה של הפרטים.

מדובר בתיק רצח מלפני 36 שנים – מאיה זינגר בת ה16 יצאה בנובמבר 1983 בסביבות השעה שמונה בערב מפנימיית חוות הנוער הציוני בירושלים. היא עלתה על טרמפ, בערך שעה לאחר מכן מאבטח בבית החולים הדסה עין כרם שמע צרחות ומצא אותה כשהיא יושבת בתוך מדורה עם כוויות בכל הגוף ממלמלת ״מה הוא עשה לי?״.

יומיים לאחר מכן היא נפטרה ‏ בבית החולים הדסה בירושלים. חקירת המשטרה לא הובילה לפענוח הפרדה ולמציאת הרוצח. במהלך החקירה נפלו פגמים שהקשו להגיע לחקר האמת בין היתר נחשף לאחרונה כי לא נלקחו פרטים מהזירה ועדות ממאיה לא נגבתה בעת שהיתה מאושפזת תיק הרצח נותר פתוח עשרות שנים והרוצח כך נראה מסתובב חופשי. כאשר תיק החקירה נותר מונח פתוח בארכיון אגף החקירות של מחוז ירושלים לאחרונה פירסם ערוץ 13 סדרת כתבות שבהן נפתחו תיקי חקירה לא מפוענחים ונחשפו חלק מחומרי החקירה בין הסיפורים היה סיפור הרצח של מאיה זינגר.

בימים האחרונים כאמור הגיע מידע חדש בפרשה ולדעת גורמים העוסקים בפרשה יש סיכוי טוב שהחקירה תתחדש והמידע יבדק לעומק.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות