לאחר כשבוע במעצר – שוחרר חשוד בניסיון רצח של אחיו

תושב חצור הגלילית, 26, נעצר לאחר שדקר את אחיו. סנגוריו, עוה"ד אדם ג'ורנו וקארין לגטיוי טענו כי מדובר בהגנה עצמית ולאור זאת קבע ביהמ"ש כי ישהה במעצר בית
מעיין לביא |

מה שהתחיל לפני כשבוע עם מעצרו של תושב חצור הגלילית, בן 26, בחשד לנסיון המתה לאחר התגרות וחבלה חמורה בגין דקירה של אחיו, קיבל היום תפנית, כאשר שופטת בית משפט השלום בקרית שמונה דוניא נאסר שחררה למעצר בית את החשוד לאחר שהסנגורים עו"ד אדם ג'ורנו ועו"ד קארין לגטיוי טענו להגנה עצמית. ככל הנראה החשוד לא יועמד לדין ולא יוגש נגדו כתב אישום.

ביום שבת שעברה בשעות הצהריים, גבר כבן 32 נפצע בינוני בעת זה שתקף את אימו ברחוב האשחר בחצור הגלילית. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ופינו אותו לבית החולים זיו בצפת במצב לא יציב ומעורפל הכרה עם פציעות חודרות.

עו"ד קארין לגטיוי

לא יועמד לדין

על פי חקירה ראשונית של המשטרה, האירוע התרחש בעקבות כך שהאח הנדקר היה מרבה להגיע לבית אימו לתקוף אותה כאשר שירותי הרווחה בחצור הגלילית היו מודעים למצבו ואף משטרת ישראל עצרה אותו מספר פעמים ולכן בעת תקיפתו וכצעד להגנה עצמית נדקר הקורבן על ידי אחיו הצעיר, בן 26. במסגרת החקירה נעצר האח הצעיר בחשד לביצוע המעשה.

החשוד הובא להארכת מעצר בחשד לניסיון לרצח, חבלה חמורה ועוד, שם טענה הסנגורית, עו"ד קארין לגטיוי, כי מדובר בהגנה עצמית ולא בניסיון רצח. היום בבית המשפט בהוראת הפרקליטות, הוחלט לשחרר את החשוד למעצר בית בן שבועיים ועל החשוד יאסר מלהגיע לחצור הגלילית למשך חודש. ככל הנראה גם לא יוגש כתב אישום במעשה.
_______________________________________________________

עו"ד קארין לגטיוי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות