מצלמת העריסה של התינוק חשפה את הפורץ החמקן

כתם של טיפת דם בזירה, צילומי מצלמת העריסה של תינוק, ועירנות של שכנים עם נחישות של שוטר בחופשה הובילו לתפיסתו של פורץ רב מעללים שפעל ברחבי הארץ.
נעמה כהן |
מצלמה נסתרת

במקרה הראשון דווח על פריצה למזכירות הקיבוץ חפציבה בינואר השנה, הפורץ גנב מהמקום מזומנים בשווי 20 אלף שח, כרטיס אשראי ותוי שיי, חוקרי מעבדת הזיהוי הפלילי שהגיעו לזירה מצאו במקום עקבות דם. משנבדקה הדגימה התגלת זהותו של החשוד. אולם כל הנסיונות והמאמצים לאתר אותו באיזור הצפון לא צלחו מכיוון שלא היה לו מקום מגורים קבוע והוא הוכרז כעבריין נמלט.

בינתיים חלפו חודשים ובחודש ספטמבר פרץ לבית בנתניה ממנה גנב יחד עם אחר, תכשיטים בשווי 70 אלף שח, החשודים צולמו במצלמת העריסה של תינוק מצלמה שמשמשת למעקב אחר התינוק לשם בטיחותו . החשוד זוהה בתמונה ממצלמת העריסה והחיפושים אחריו הורחבו לאיזור השרון.

כעבור חודש, חלה התפנית במצוד אחר הפורץ לוחם משמר הגבול, בחופשה הגיע לביקור אצל הוריו במגדל העמק, בשלב מסויים אביו קרא לבנו הלוחם ואמר לו כי הוא שומע רעשים מדירת השכן שאמור להיות מצוי בחופשה מחוץ לארץ. הלוחם ניגש אל הדירה וזיהה את הימצאות הפורץ, זה ניסה להימלט תוך שהוא משאיר את כלי הפריצה בבית. הלוחם יחד עם שוטרי תחנת מגדל העמק רדפו אחריו והחשוד נתפס בסמוך לבית.

הפורץ נעצר ולאחר חקירה אינטנסיבית ומהירה של חוקרי תחנת מגדל העמק הפורץ הובא לדין בגין שלושת ארועי הפריצה.

״פריצה לבית או עסק, מלבד שפוגעת ברכושו ובטחונו של אחר, עלולה להסתיים בארוע אלים ואף בפגיעות בנפש במקרה בו נתקל הפורץ בקורבן. משטרת ישראל תמשיך לחקור ביסודיות כל ארועי פריצה ותפעל להביא את העבריינים אל מאחורי סורג ובריח.״

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות