אישום: סייעת תקפה פעוטות בגן בנס ציונה

סוזי לוי אלוני, 49 מראשון לציון, נאשמת בתקיפת חסרי ישע בעת שעבדה בפעוטון. בין השאר היא נאשמת כי דחפה את הילדים, השליכה על מזרון והצידה את ראשם לרצפה
תינוק פעוט ילד פעוטה ילדה
צילום אילוסטרציה: פלאש 90

לבית משפט השלום ברחובות כתב אישום כנגד סוזי לוי אלוני, בת 49 מראשון לציון, בגין מספר עבירות של תקיפה, זאת לאחר שבמהלך עבודתה כסייעת בפעוטון בנס ציונה, תקפה פעוטות בגילאי שנה וחצי עד שנתיים אשר היו תחת השגחתה.

על פי כתב האישום, הנאשמת עבדה כסייעת בפעוטון "שביל החלב" בנס ציונה החל משנת 2017, כאשר במהלך עבודתה בפעוטון, תקפה פעוטות אשר שהו תחת השגחתה במעון. כתב האישום מפרט חמישה אישומים המתייחסים לתקיפתם של חמישה פעוטות בגילאי שנה וחצי עד שנתיים במספר מועדים שונים כל אחד.

בלי רחמים

כך למשל, משכה בכוח בידיהם וברגליהם של פעוטות, דחפה אותם, הרימה אותם והשליכה אותם על מזרון והצמידה את ראשם של הפעוטות למזרון בחוזקה. כמו כן משכה אותם לכיוון המזרון מידם באופן שגרם לראשם להיות מוטח במזרון. באחד המקרים סובבה פעוטה באוויר טרם הטיחה אותה במזרון, וכן משכה את אחת הפעוטות בכח למזרון בכל פעם שהפעוטה ניסתה להתרומם. במקרים נוספים נשענה בגופה על פעוטות אשר שכבו על מזרנים בגן.

באחד האישומים צוין כי הרימה הנאשמת את הפעוט והטיחה אותו בכוח על המזרן. בהמשך לכך, הזיזה אותו בכוח כדי לפנות לעצמה מקום ישיבה על המזרן. ובפעם אחרת משכה הנאשמת בחוזקה את זרועו של הפעוט אחזה בכתפיו והושיבה אותו לצידה בחוזקה.

הגננת הואשמה בהתעללות; הסייעת בהפרת חובת דיווח

בשבוע שעבר פורסם כי לבית משפט השלום בבאר שבע, הוגש כתב אישום נגד הסייעת שעבדה ב"גן רננים" בב"ש, אשר הפרה את חובתה לדווח על מעשיה של בעלת הגן רותי סאלם המואשמת בהתעללות ותקיפה כלפי פעוטות. כתב האישום מייחס לנאשמת ביצוע עבירה של הפרת חובת דיווח.

על פי כתב האישום, הנאשמת פאני מויאל, בת 41, עבדה בין השנים 2020-2013 כסייעת וכמטפלת בגן ובהזדמנויות רבות הייתה עדה להפעלת אלימות ולהתעללות מצד רותי סאלם כלפי קטינים בין הגילאים 10 חודשים עד 3 שנים שהתחנכו בגן.

מכתב האישום נגד הסייעת עולה, כי היא לא דיווחה לאיש על מעשי האלימות וההתעללות של רותי סאלם כלפי קטינים בגן, והדברים נחשפו כתוצאה מדיווח של סייעת אחרת בגן, בנובמבר 2020. בכתב האישום צוין, כי הנאשמת במעשיה, בהיותה אשת צוות במעון בו נמצאים קטינים ובהינתן האירועים להם הייתה עדה, הפרה את חובתה לדווח על המעשים בהקדם לעו"ס שמונה על פי חוק או למשטרה.

________________________________________________________________

עו"ד אביעד לנצ'נר

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות