אישום: ניסה לאנוס אישה בפארק ציבורי בב"ש

ולדיסלב זלינר, 30, נאשם בביהמ"ש המחוזי בעיר גם בהטרדה מינית של המתלוננת דרך הרשת החברתית פייסבוק. הפרקליטות מבקשת להותירו במעצר עד תום ההליכים
אייל חן |
ביצע עבירות מין בבתו במשך שנים - נידון ל-13 שנות מאסר
אילוסטרציה

לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, הוגש כתב אישום נגד הנאשם ולדיסלב זלינר, בן 30, בגין נסיון אינוס ותקיפה בפארק הסופרים בבאר שבע, וכן בגין הטרדה מינית של המתלוננת באמצעות תגובות בפייסבוק. הפרקליטות מבקשת להותירו במעצר עד תום ההליכים נגדו.

על פי כתב האישום, הנאשם הגיע לפארק הסופרים בבאר שבע, בו התאמנו מספר אנשים, התקרב למתלוננת, תפס אותה מאחור בשתי ידיה וצעק:" בואו נאנוס אותה". הנאשם המשיך להחזיק את ידיה של המתלוננת מאחורי גבה, גם אחרי שדרשה ממנו לעזוב אותה. לאחר שקראה המתלוננת לעזרת חבריה, שהיו בפארק, ריתק אותה הנאשם בכוח אל הרצפה, גרר אותה וצעק שהוא רוצה מלחמות וכולם צריכים לאנוס, עד שחבריה הצליחו לשחרר אותה מידי הנאשם.

הטריד גם בפייסבוק

עוד עולה מכתב האישום, כי הנאשם תקף שתי מתאמנות נוספות בפארק שניסו לסייע למתלוננת, בכך שתפס את ידיהן בכוח. בהמשך, איתר הנאשם את המתלוננת בפייסבוק והטריד אותה מינית בתגובה לפוסט שהעלתה בנוגע לאירוע שחוותה בפארק, וכן בתגובה לפוסט אחר שהעלתה עושה יוגה בפארק.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של ניסיון אינוס, תקיפה, הטרדת עד והטרדה מינית והתנכלות. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

נפלת קורבן לד"ר חסן אבו גריבה? פני למשטרה

מוקדם יותר היום (יום ב') הותר לפרסום כי חסן אבו גריבה, תושב לקיה בן 32, הוא הרופא שחשוד בביצוע עבירות מין במטופלת במוסד רפואי בבאר שבע לאחר שזאת ביקשה את עצתו. היום אבו גריבה יובא שוב להארכת מעצר ובמשטרה מבקשים מנשים שנפלו קורבן למעשיו לפנות למוקד 100.

בתחילת החודש, נפתחה חקירה במשטרה, בחשד לביצוע עבירות מין חמורות של רופא שעבד במוסד רפואי בבאר שבע כנגד מי שביקשה ממנו את עצתו במהלך משמרתו אז גם על פי החשד ביצע את זממו. תלונתה של הצעירה תושבת הדרום התאפשרה לאחר שהגישה אותה באמצעות נציגת מרכז סיוע לנפגעות עבירות מין.

עם המעבר לחקירה גלויה נעצר לפני כשבועיים חסן אבו גריבה, ומאז מעצרו הוארך מעת לעת עד היום. במשך תקופת מעצרו ביקשה משטרת ישראל להתיר את פרסום שמו ואתמול קיבל בית המשפט המחוזי, את עמדת חוקרי תחנת באר שבע והתיר פרסום שמו ותמונתו של החשוד וכעת במשטרה פונים לציבור, שכל מי שבידו מידע או מי שנפלה קורבן לחשוד, לסור לתחנת המשטרה בבאר שבע או להתקשר למוקד 100 של המשטרה.

___________________________________________________________

עו"ד יאיר בן שטרית

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות