הרצח ה-82 במגזר הערבי

האלימות במגזר הערבי נמשכת, הרצח ה82 נרשם הלילה ג'לאל ומוחמד אבו טהא, נורו אמש למוות ברכב בכיכר עומר בכביש הכנסיה לכפר הבדואי תל שבע שבנגב.
רונן חן |
רצח במגזר

צוותי מגן דוד אדום שהוזעקו למקום קבעו את מותם. המשטרה חוקרת חשד לרצח כפול ופתחה בסריקות לאיתור חשודים. השניים הם קרובי משפחה מקרבה שנייה של השופט נסר אבו טאה, שופט בית המשפט המחוזי באר שבע.
בשעה 18:55 התקבל במוקד 101 של מד"א דיווח על שני גברים מחוסרי הכרה ברכב. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו לזירה דיווחו על שני צעירים עם פצעי ירי ללא סימני חיים.

סאלם אעסם, חובש רפואת חירום במד"א שהגיע לזירה, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו שני גברים ברכב עם פציעות ירי על גופם. הם היו מחוסרי הכרה וללא סימני חיים, ולאחר בדיקה רפואית נקבע מותם". למקום הגיעו כוחות גדולים של משטרה ממרחב נגב אולם הם לא הצליחו תחילה לבודד את הזירה כדי לאסוף ממצאים אולם מאות מתושבי תל שבע החלו להתגודד ואף חלקם השליך אבנים וכתוצאה מכך נופצה שימשת אמבולנס של מדא שהיה בזירה.

במשך שעה ארוכה פילו כוחות המשטרה בסיוע של כמה מנכבדי השבט כדי להרחיק את ההמון מהזירה.רק לאחר מאמצים של השוטרים יכלו אנשי המעבדה לזיהוי פלילי לתעד את זירת הרצח ולאסוף ממצאים.
במשטרה מניחים כי הרקע לרצח הוא פלילי.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות