הפסיד בבורסה ודקר את בת הזוג: "מצטער, אני עושה את זה בשבילך"

בנימין סטרוק, 34 מחדרה, נאשם כי בעקבות הפסדים גדולים בהשקעותיו החליט לרצוח את בת זוגו ולשים קץ לחייו, אולם האישה הצליחה להימלט לדירת השכנים וכך ניצלה
מעיין לביא |
אילוסטרציה envato

לבית המשפט המחוזי בחיפה, הוגש כתב אישום נגד בנימין סטרוק, בן 34 מחדרה, בגין עבירות של ניסיון רצח וחבלה חמורה בנסיבות מחמירות שביצע כלפי בת זוגו לאחר שהפסיד בבורסה עשרות אלפי דולרים. על פי האישום, על רקע ההפסדים הכספיים הגדולים הוא החליט לרצוח את חברתו ולשים קץ לחייו אולם לאחר שדקר את בת הזוג היא הצליחה להימלט מהמקום לדירת השכנים וכך ניצלו חייה. לצד כתב האישום שהוגש נגדו, מבקשת הפרקליטות לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

מכתב האישום עלה, כי על רקע קשיים כלכליים, החל הנאשם לסחור בבורסה באמצעות האינטרנט על מנת לממן את חתונתו. אז הפסיד בבורסה עשרות אלפי דולרים והחליט לרצוח את בת זוגו ולשים קץ לחייו. לפני קצת פחות מחודש, לפנות בוקר התעורר הנאשם נטל סכין מטבח באורך של כ-25 ס"מ ודקר את המתלוננת כשהיא ישנה בצווארה באמצעות הסכין.

כתוצאה מהדקירה, כך מתואר בכתב האישום, התעוררה המתלוננת מדממת, הבחינה בנאשם שאחז בידו בסכין המגואלת בדם, וקמה במהירות מהמיטה, הנאשם ניסה לדקור את המתלוננת פעם נוספת, תוך שהוא אומר לה כי הוא "מצטער", וכי הוא "עושה זאת בשבילה".

נמלטה לדירת השכנים

המתלוננת הצליחה לתפוס את להב הסכין בידה ומנעה מהנאשם להמשיך ולדקור אותה, המתלוננת החלה להרגיע את הנאשם, ביקשה ממנו להניח את ראשו על ברכיה, והנאשם עשה כן תוך שהוא ממשיך לאחוז בידית הסכין, והיא ממשיכה לאחוז בלהבה. אז הרגיעה אותו שיש לה מספיק כסף לממן את החתונה ובקשה ממנו לשחרר את אחיזתו מהסכין.

בשלב זה שחרר הנאשם את אחיזתו מהסכין, והמתלוננת קמה כשהסכין בידה ונמלטה לדירת השכנים, אשר הזעיקו סיוע רפואי ומשטרה. אז הנאשם נטל לידיו סכין נוספת, ניגש לחדר האמבטיה בדירה ודקר עצמו בצווארו.

כתוצאה ממעשיו של הנאשם נגרמו למתלוננת חתך עמוק בצווארה וחתכים בכף ידה השמאלית. היא הובהלה לבית החולים, שם נותחה ובהמשך אושפזה במחלקת טיפול נמרץ. המתלוננת שוחררה מבית החולים כעבור 12 יום. הנאשם הובהל לבית החולים שם נמצא פצע דקירה בצווארו שנתפר, והוא שוחרר למחרת מבית החולים למעצר.

_________________________________________________________________

עו"ד בן מעוז

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות