עצורים הואשמו: דקרו שניים בבית המעצר

יוסף מבורך בראנץ חדד, 20, ואביאור פרטוש, 25, שניהם מחולון, נאשמים כי בשעה שהוחזקו במעצר במגרש הרוסים בירושלים, נקלעו לקטטה עם עצורים נוספים
אילוסטרציה envato

לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש כתב אישום נגד יוסף מבורך בראנץ חדד, בן 20 ואביאור פרטוש בן 25, תושבי חולון, בגין חבלה בכוונה מחמירה והחזקת סכין שלא כדין, זאת לאחר שדקרו שני עצירים אחרים בעודם עצורים בבית המעצר במגרש הרוסים.

על פי כתב האישום, לפני כעשרה ימים, יצאו הנאשמים לטיול בחצר בית המעצר עם שלושה עצורים נוספים. בשלב מסוים חדד, פנה לשוחח בטלפון הציבורי שהיה בחצר, ובסמוך לאחר מכן נכנסו לחצר פרטוש, שלושת העצורים הנוספים והנפגע. מסיבה שאינה ידועה למאשימה ניגש הנפגע אל חדד והחל ביניהם עימות, במסגרתו הכה הנפגע את חדד באמצעות אגרוף.

בהמשך לכך, כך תואר בכתב האישום, התפתחה קטטה בין חדד לנפגע שכללה דחיפות ואגרופים. פרטוש הצטרף לחדד והחל להכות בנפגע, בעוד שאחד מהעצורים הנוספים שהיו בחצר ניסה להרחיק אותו ולהפריד בניהם.

קטטה שיצאה משליטה

במהלך הקטטה, בעוד שחדד והנפגע אוחזים זה בזה, פרטוש הוציא מתוך מכנסיו חפץ חד משונן ומאולתר והחל לנסות ולדקור את הנפגע בראשו ובפלג גופו העליון באמצעות החפץ החד, מספר פעמים, ובסופו של דבר דקר את הנפגע בראשו באמצעות החפץ החד.

גם פציעתו של העצור לא הפסיקה את הקטטה והנפגע החל לדחוף את חדד שבמקביל, הוציא גם הוא מתוך מכנסיו חפץ חד משונן וניסה לדקור את הנפגע בבטנו, אולם החפץ החד נפל מידיו. וחדד השליך לעברו פח אשפה אשר היה בחצר, תפס אותו ואחז בגופו, בעוד פרטוש ניגש לנפגע ודקר אותו בצווארו.

לבסוף, נכנסו לחצר סוהרים של בית המעצר והקטטה בין הנאשמים לנפגע נפסקה והתפתחה קטטה בין הנאשמים לעציר נוסף, במהלכה דקרו הנאשמים את העציר בראשו ובצווארו באמצעות חפצים חדים מאולתרים שהיו ברשותם.

האסיר נאשם: איים על אשתו מהכלא

השבוע פורסם באוביטר כי לבית המשפט השלום בתל אביב, הוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, נגד תושב העיר בן 34, המרצה עונש מאסר, על כך שאיים והטריד את אשתו במאות שיחות מהכלא ואף יצר קשר עם נהג המונית שהסיע למקלט לנשים מוכות וניסה לשכנע אותו בעשרות שיחות מהכלא למסור לו את כתובת המקלט. בין השאר, כך ע"פ האישום, אמר הנאשם לאישתו באחת השיחות: "בכבוד שלי הם ירצחו אותך ואת כל המשפחה שלך, בכבוד שלי מה את חושבת שהאנשים בחוץ מניאק? גדולים ממך זיינו אותם בחוץ זיינו אותם…".

על פי כתב האישום, שמייחס לו 2 אישומים בעבירות של איומים, הטרדה באמצעות מתקן בזק ופגיעה בפרטיות, הנאשם והמתלוננת נשואים כשנתיים, כאשר הנאשם הינו אסיר בכלא השיקמה. המדובר באדם אובססיבי וקנאי למתלוננת שהתקשר והטריד ב- 216 שיחות את המתלוננת תוך שהוא מאיים עליה איומים קשים בפגיעה בחייה ובחיי משפחתו ומשפחתה. לאחר האיומים שאיים המשיב על המתלוננת, פנתה המתלוננת למשטרה והתלוננה כנגד המשיב והתפנתה למקלט לנשים מוכות.

איפה המקלט?

בזמן הגעתו של נהג מונית מטעם משרד הרווחה לצורך הסעת המתלוננת למקלט, חדר הנאשם לתא הקולי של הטלפון הנייד של המתלוננת והאזין להודעות קוליות שהיו בתא הקולי שבטלפון הנייד שלה וביניהן הודעה שהשאיר נהג המונית ובה הודיע למתלוננת על מועד הגעתו לצורך הסעתה למקלט. לאחר שהנאשם שמע את ההודעה הקולית מנהג המונית, התקשר אליו 26 שיחות ודרש ממנו לדעת לאן הוא מסיע את המתלוננת והאם היא נמצאת עמו. בעקבות כך, הגיע נהג המונית לתחנת המשטרה ולא הסיע את המתלוננת למקלט.

בין השאר, צוין כי הנאשם אמר למתלוננת באחת מהשיחות: "תפי כוס אחותך יא בת שרמוטה, את שרמוטה, את השרמוטה הכי גדולה בת שרמוטה, ישרמוטה את, ישרמוטה, כוס אחותך אני אזיין את האלוהים שלך כשאצא ואזיין את הדת שלך כשאצא, אעשה ממך לקח לקח ישרמוטה יזונה, לקח, יא שרמיטה תפי כוס אחיות שלכם כולכם".

בשיחה אחרת הוסיף הנאשם: "אחושרמוטה בממתינות, הזין שלו יותר טוב משלי, הזין שלו יותר טוב משלי ישרמוטה זה מה שאת שרמוטה, את לא משתנה, השרמוטה נשארת שרמוטה… בכבוד שלי הם ירצחו אותך ואת כל המשפחה שלך, בכבוד שלי מה את חושבת שהאנשים בחוץ מניאק? גדולים ממך זיינו אותם בחוץ זיינו אותם…".


עו"ד סיוון כהן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות