היכה את אישתו בגלל שהילדה הפילה אוכל על הרצפה

בעקבות האירוע שהתרחש לפני כ-3 שבועות באזור הצפון, הוגש כתב אישום נגד האב, 37, ולפיו הוא איים על בת זוגו והיכה אותה עם מתלה כביסה וגרם לה לחבלות חמורות
דניאל בן חמו |
אלימות במשפחה גבר אישה מכה תוקף תקיפה
אילוסטרציה envato

לבית משפט השלום בנצרת, הוגש כתב אישום נגד תושב הצפון, בן 37, בגין תקיפה הגורמת חבלה ממש, איומים וחבלה חמורה, לאחר שתקף את אשתו באמצעות מתלה כביסה וגרם לה לחבלות חמורות רק כי הגנה על בתם שבמהלך הארוחה הפילה את הביצה.

לפני כשלושה שבועות התקבל במוקד המשטרה דיווח אודות חשד לאלימות כלפי אישה וילדיה, מיד עם קבלת הדיווח פתחו השוטרים בחקירת האירוע וגבו עדות מהאישה ועדים נוספים, ממנה עלה כי במהלך ארוחת בוקר, הפילה בתם הקטינה ביצה במטבח וכשהנאשם הבחין בכך החל להתעמת איתה.

אלימות בלתי פוסקת

המתלוננת, כך לפי כתב האישום, ביקשה ממנו להפסיק ובתגובה לקח הנאשם סכין גדולה ואיים לדקור אותה ובהמשך תקף אותה באמצעות מתלה כביסה בגבה עד שנפלה ולאחר מכן אף משך הנאשם בשערות ראשה של אשתו גרר אותה על הרצפה ובעט בה, ולאחר שחדל ממעשי התקיפה ויצא למרפסת הבית.

חקירת המשטרה העלתה כי גם כחודש לפני אותה תקיפה, הנאשם איים ותקף את אשתו מספר פעמים. על פי ממצאי החקירה, באחת הפעמים שלח ממכשירו הסלולארי הודעה קולית למכשירה הסלולארי של המתלוננת בה אמר לה "נשבע לך בילדים שלי אני חוזר אני חותך אותך אני קרוב אלייך, נשבע לך בילדים שלי שאני חוזר הביתה אני חותך אותך היום ויש סולם גבוה שהבאתי אותו, נשבע לך בילדים אני עולה לבית ושובר את הבית".

עוד עלה, כי בפעם אחרת, בחצר הסמוכה לבית, החל ויכוח בין הנאשם למתלוננת בחצר הבית בכניסה לבית האב, סביב העובדה כי הנאשם יצר קשר עם אישה אחרת. בהמשך לכך תקף הנאשם את אשתו בכך שחנק אותה באמצעות ידיו ותפס בפיה ומשך בחוזקה בשפתיה. המתלוננת ניסתה להימלט וביקשה להזמין משטרה ובתגובה שבר את הטלפון הנייד שלה ובאירוע נוסף, תקף הנאשם את המתלוננת בכך שהיכה אותה במכת סטירה וכן תפס את ידה ולחץ בחוזקה עד אשר נשברה ציפורן ידה.

האסיר נאשם: איים על אשתו מהכלא

במקרה נוסף של אלימות במשפחה לבית המשפט השלום בתל אביב, הוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, נגד תושב העיר בן 34, שמרצה עונש מאסר, על כך שאיים והטריד את אשתו במאות שיחות מהכלא ואף יצר קשר עם נהג המונית שהסיע למקלט לנשים מוכות וניסה לשכנע אותו בעשרות שיחות מהכלא למסור לו את כתובת המקלט.

בין השאר, כך על פי האישום, אמר הנאשם לאישתו באחת השיחות: “בכבוד שלי הם ירצחו אותך ואת כל המשפחה שלך, בכבוד שלי מה את חושבת שהאנשים בחוץ מניאק? גדולים ממך זיינו אותם בחוץ זיינו אותם…”.

__________________________________________________________________

עו”ד בן מעוז

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות