ראשל"צ: שליח וולט נסע על המדרכה והיכה פקחים שרשמו לו דוח

שני הפקחים נפצעו והועברו לטיפול רפואי, החשוד נעצר. במקרה נוסף, בנס ציונה, הוכה שליח מזון לאחר שהעמיד את אופניו בכניסה למסעדה, שני חשודים באירוע נעצרו
שליח וולט
שליח וולט (למצולמים אין קשר לנאמר בידיעה). צילום: פלאש 90

שליחי מזון הפכו כבר לחלק מהנוף באזור המרכז, בימים האחרונים שניים מהם היו בעין הסערה, האחד שליח מזון שהוכה בנס ציונה כאשר החנה את אופניו בכניסה למסעדה והאחר היכה אתמול (יום א') שני פקחים בראשון לציון שביקשו לרשום לו דוח בשל נסיעה באופניים חשמלים על מדרכה.

לבית המשפט הוגש אתמול כתב אישום כנגד תושב רמלה בן 44, נאשם בתקיפת שליח בנס ציונה. על פי כתב האישום, שליח שהגיע לאסוף משלוח מזון ממסעדה במרכז מסחרי בנס ציונה, החנה את אופניו בפתח בית עסק אחר במקום. הנאשם שעבד בבית העסק איים על השליח שלא יחנה שם שוב "כי הוא ישבור לו את האופניים". לאחר דין ודברים החלו הנאשם ואדם נוסף לתקוף את השליח שנפצע ונזקק לטיפול רפואי ובין השאר הכה, בעט והשליך שולחן וכיסא.

שני החשודים בתקיפה נעצרו לחקירה ומעצרם הוארך בבית המשפט. אתמול הגישה יחידת התביעות במרחב שפלה כתב אישום כנגד הנאשם העיקרי בעבירת תקיפה הגורמת חבלה ממש.

אף שבור, אוזן פצועה

במקרה אחר, שני פקחים בראשון לציון, הותקפו באלימות קשה על ידי שליח של חברת משלוחים ״וולט״, בעת שביקשו לרשום לו דו״ח בשל נסיעה באופניים חשמלים על מדרכה ברחוב משה דיין בראשון לציון. שני הפקחים נפצעו טופלו על ידי צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום ופונו לבית החולים ״שמיר״ אסף הרופא. התוקף שבר את אפו של אחד הפקחים ופגע באוזנו של האחר השוטרים עצרו את החשוד בתקיפה.

אירוע תקיפת הפקחים אתמול הינו אירוע האלימות השלישי שמתרחש בימים האחרונים בהם מותקפים באלימות פקחים בעת ביצוע עבודתם.

אלימות ברחובות

מתחקיר ראשוני של המשטרה עלה כי אתמול (יום א') סמוך לשעה שבע בערב, ביצע צוות של שני פקחים פעילות אכיפה שגרתית בצומת הרחובות משה דיין ואברהם בר. פעילות שכללה מניעת נסיעה של אופניים וקורקינטים חשמליים על המדרכה שנועדה למנוע פגיעה בהולכי רגל.

הפקחים, כך עולה מהחקירה, עצרו לרישום דוח שני שליחים של חברות משלוחים. לאחר שהשניים, כל אחד בנפרד, נסעו על המדרכה ברחוב משה דיין. במהלך הדרישה של פקח מאחד משני השליחים – שליח של חברת ״וולט״, להזדהות. החל השליח לאיים על הפקח והחל להכות אותו. הפקח השני שביצע הליך אכיפה כנגד השליח האחר, נחלץ לסייע לחברו והותקף אף הוא באלימות. הפקחים הצליחו להשתלט על התוקף, תוך שהם מזעיקים את המשטרה והשיטור העירוני.

_____________________________________________________________

עו”ד מיכאל כרמל

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות