הדרסת וגם תקפת? תקף רוכב אופנוע לאחר שפגע בו ברכבו

בביהמ"ש בפ"ת הועמד לדין תושב לוד, 26, על תקיפה חמורה של נהג האופנוע, לאחר שפגע בו עם רכבו. הפרקליטות מבקשת להותירו במעצר עד תום ההליכים נגדו
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה envato

לבית משפט השלום בפתח תקווה, הוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, נגד תושב לוד, בן 26, בגין תקיפה הגורמת חבלה ממש ונהיגה פוחזת של רכב, לאחר שתקף רוכב אופנוע שפגע בו ואף דרס אותו לאחר מכן.

על פי כתב האישום, ביום שבת בצהריים, נהג הנאשם ברכב ברחוב הרצל בנתניה. יחד עם הנאשם ישבו ברכב שלושה אחרים שזהותם אינה ידועה, בהמשך לאותן הנסיבות, עת עצר הנאשם את הרכב ברמזור, פתחה אחת הצעירות שהיו ברכב את הדלת הימנית של הרכב, או אז, התנגש המתלונן בדלת הרכב עם האופנוע, ונפל על הכביש מלפני הרכב.

"סתמי את הפה וכנסי לאוטו"

הצעירה מיד יצאה מהרכב תוך שאמרה לרוכב האופנוע כי היא מצטערת. הנאשם יצא מיד אחריה תוך שצעק לעברה "מה את מצטערת? הוא נכנס בי כנסי לאוטו וסתמי את הפה".

מיד ובסמוך לכך, כך לפי האישום, החלו הנאשם ורוכב האופנוע להחליף מילים ביניהם, אז זרק המתלונן לעברו של הנהג את קסדת האופנוע שפגעה בידו. בתגובה לכך החל הנאשם לתקוף את המתלונן באמצעות סטירות ואגרופים תוך שהאחרים מנסים להפריד בין השניים.

בהמשך, ניגש הנאשם לתא המטען ברכב, הוציא ממנו כיסא ים מברזל והחל להכות את הנאשם באמצעותו ולבסוף השליך אותו לעברו והכל כשהאחרים ועוברי אורח מנסים להפריד בין השניים. לאחר מכן הנהג הרים את הקסדה של המתלונן וזרק אותה לעברו אך לא פגעה.

המתלונן החל לצלוע לעבר האופנוע בכדי לצלם את פרטי הרכב. אז נכנסו הנאשם והאחרים לרכב. הנאשם האיץ את הרכב בפתאומיות, הסיט את ההגה ימינה בצורה חדה ופגע במתלונן שעף באוויר הצידה ונחת על הכביש. אז נמלט הנאשם עם הרכב מהמקום.

עבר פלילי מכביד

בבקשה למעצר עד תום ההליכים, צוין כי לחובתו של הנאשם 4 הרשעות קודמות בין השנים 2017־2010 בגין עבירות אלימות, רכוש וסמים.

"עינינו הרואות", נכתב בבקשת המעצר, "נוכח מעשיו המיוחסים לו ונוכח עברו הפלילי כי מדובר באדם אלים, שתוקף בצורה חמורה מאוד את המתלונן שעה שהיה מצופה ממנו להגיש לו עזרה לאחר שנפגע מרכבו. לא זו בלבד, גם נוכחותם של אנשים רבים במקום שניסו להפריד לא הניעו את המשיב ממעשיו כאשר הוא ניגש לתא המטען, הוציא ממנו את הכיסא והחל לתקוף את המשיב ובהמשך דרס אותו בניסיונו לברוח מהמקום תוך התעלמות מוחלטת משלומו ומצבו של המשיב, נכתב בבקשה למעצר עד תום ההליכים".


עו"ד אמיר מורשתי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות