משתוללים באילת

בפעילות אכיפה של משטרת ישראל נעצרו 2 נהגים שנהגו ללא רישיון באילת וביצעו עבירות תעבורה האחד ברח ממחסום מג"ב, השני נהג על קטנוע בלי קסדה, ללא רישיון בהשפעת אלכוהול פי 3 מהכמות האסורה בחוק.
יעל חן |
האופנוע הגנוב

"נהיגה ללא רישיון נהיגה (היתר לנהוג בכלי רכב) וללא ביטוח מסכנת את הנהג ואת הציבור. אנו נפעל נגד עבריינים שמפרים את החוק פעם אחר פעם וממשיכים לבצע עבירות תעבורה ולסכן את הציבור ונפעל למצות את כלל ההליכים המשפטיים נגדם לרבות מעצרם ולבקש מבימ"ש את המשך מעצרם בתקופת ההליך המשפטי."

ביום שישי (1.11.19) נפרסו שוטרי משמר-הגבול באילת במחסום הכניסה לעיר, רכב שהגיע מצפון לדרום לא נענה להוראת השוטרים לעצור לבידוק והמשיך בנסיעה. צוותי סיור של משטרת ישראל איתרו את הרכב החשוד באזור התעשייה באילת, נהג הרכב ירד מהרכב והחל לברוח רגלית מהשוטרים. לאחר מרדף רגלי קצר נעצר החשוד, יליד 77' תושב חורה אז התברר כי הוא נוהג ברכב למרות שלא הוציא רישיון מעולם ואף נפסל (מלקבל או להחזיק רישיון) ע"י בית המשפט.
ביום שבת (2.11.19) לפנות בוקר, שוטרי הבילוש הבחינו ברוכב קטנוע ללא קסדה נוהג ברחוב ירושלים השלמה, שוטרי הבילוש עצרו את החשוד אז התברר כי נוהג ללא רישיון נהיגה שפקע לפני 4 שנים ושבית המשפט כבר פסל אותו מלנהוג. חמור מכך, בבדיקת "ינשוף" נמצא 964 מק"ג אלכוהול בליטר אוויר נשוף, פי 3 מהכמות האסורה בחוק. החשוד בן 33 תושב אילת, נעצר ומעצרו הוארך להמשך חקירה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות