המשטרה תפסה כ- 6 קילוגרם קוקאין שהיו מיועדים להפצה

המשטרה עצרה נהג שנמלט מרכבו כשהבחין במחסום משטרתי וברשותו נתפסו סמים החשודים כקוקאין.החשוד (27, בני ברק) נעצר על ידי השוטרים וברכבו נתפסו סמים החשודים כקוקאין במשקל ברוטו של כ20 גרם.
נעמה כהן |
קוקאין שנתפס

במהלך החודש האחרון , הצליחו שוטרי משטרת ישראל לשים ידם , על 6 ק״ג קוקאין , שהיו מיועדים למכירה ומנעה הפצתם.

בתוך כך, עצרה המשטרה 5 עצורים בחשד לעבירות סמים חמורות :

• בחיפוש שנערך בביתו של חשוד (27, יפו) לפני מספר שבועות , איתרו השוטרים 500 גרם חומר חשוד כקוקאין . עם קבלת ראיות פורנזיות בעניינו, נעצר החשוד על ידי המשטרה ומעצרו הוארך על ידי בית המשפט עד היום (א). המשטרה תבקש מבית המשפט להאריך את מעצרו.

• בלדרית מברזיל ( 21) נעצרה על ידי המשטרה כשבמזוודתה כ3 קילוגרם סמים מסוג קוקאין. מעצרה הוארך ע״י בית המשפט עד היום (א). היום יוגש נגדה כתב אישום על ידי פרקליטות מחוז ת״א .

• 3 בלדרים מקולומביה (40,44,65) נעצרו על ידי המשטרה לפני כשבוע כשבגופם כ 2.5 קילוגרם סמים מסוג קוקאין. מעצרם הוארך עד מחר (ב) והמשטרה תבקש את המשך מעצרם.

 

המשטרה עצרה נהג שנמלט מרכבו כשהבחין במחסום משטרתי וברשותו נתפסו סמים החשודים כקוקאין.

במסגרת פעילות אכיפה יזומה של משטרת ישראל נגד עבירות פשיעה במרחב הציבורי ועבירות מסכנות חיים כגון נהיגה תחת השפעת אלכוהול וסמים, פרסו בסוף השבוע השוטרים בתל אביב מחסומים לבדיקת נהגים.

בתוך כך הבחינו השוטרים ברכב שהגיע בסמוך למחסום שהציבו ברחוב עזה בתל אביב וכשזה הבחין בשוטרים החליט לפרוק מהרכב ולהימלט מהמקום בריצה.

החשוד (27, בני ברק) נעצר על ידי השוטרים וברכבו נתפסו סמים החשודים כקוקאין במשקל ברוטו של כ20 גרם.

כאמור החשוד נעצר לחקירה בתחנת המשטרה בסיומה נכלא ומעצרו הוארך בסוף השבוע בבית משפט השלום בת"א עד מחר (ב').

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות