אישום: הציע טרמפ ואנס

פרקליטות מחוז דרום העמידה לדין את מוניר אבו מדיעם, 24 מרהט, והיא מייחסת לו אונס אכזרי של צעירה כבת 22 מב"ש וגניבה של 400 השקלים שהיו בכיסה
אילוסטרציה envato

פרקליטות מחוז דרום הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד מוניר אבו מדיעם, בן 24 מרהט, המייחס לו ביצוע עבירות של אינוס, מעשה סדום, גניבה, הדחה בחקירה, והחזקת סם מסוכן לצריכה עצמית.

על פי עובדות כתב האישום, הנאשם הסיע צעירה כבת 22 מבאר שבע, בעל אותה בכוח, מספר פעמים, ביצע בה מעשה סדום תוך שהוא תוקף אותה מספר פעמים וגורם לה לחבלות גופניות. בנוסף, הנאשם גנב מאת המתלוננת סכום של 400 שקלים שהיו בכיסה.

המתלוננת הגיעה לבית החולים סורוקה שם ביקשה סיוע מחיילים שהיו במקום ואלה הזעיקו את המשטרה. בנוסף, ברכבו של הנאשם נתפס סם מסוכן מסוג קנבוס לצריכה עצמית. הפרקליטות ביקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים נגדו.

בן 20 נאשם באונס בת 13

לאחרונה פורסם כי לבית משפט המחוזי בירושלים הוגש כתב אישום, נגד ארן ביבס, תושב נתניה, בן 20, בגין עבירות מין בקטינות ובין היתר, אינוס נערה כבת 13 וחצי, החזקת חומרי תועבה, והדחת קטין לסמים. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד לתום ההליכים נגדו.

נגד ביבס הוגש כתב אישום המייחס לו עבירות מין, בהן אונס, כלפי שתי קטינות כשהיו כבנות 13 וחצי. בין השאר, נטען באישום, כי בחלק מהפעמים בהם בעל הנאשם את הקורבן ולא פחות מ 4 הזדמנויות שונות, צילם ביבס באמצעות מכשיר הטלפון הנייד שלו סרטונים, בזמן שהשניים עירומים ובעוד הנאשם הוא מבצע בה מעשי אינוס.

ביבס, כך פורט, שמר את הסרטונים האמורים בתיקיית גלריית המדיה במכשיר הטלפון הנייד שלו. במספר הזדמנויות במהלך המפגשים, הנאשם הציע לה לעשן קנאביס, ובשתי הזדמנויות היא הסכימה ועישנה קנאביס שהנאשם סיפק לה.

אחזקת חומרי פדופיליה

באשר לנערה השנייה, מיוחס לו כי גרם לה לבצע בעצמה עבירת אינוס ועבירות של מעשים מגונים. כמו כן, מואשם ביבס בעבירות של החזקת חומרי תועבה, הן באשר לצילום אחת המתלוננות בעת האינוס, והן באשר לאחזקת 5 סרטונים בעלי תכני פדופיליה, עם קטינים צעירים בשנים.

בבקשה למעצר עד תום ההליכים צוין כי בידי הפרקליטות, ראיות לכאורה להוכחת המיוחס לנאשם. בין היתר, חקירות ילדים של שתי הילדות המתארות את ביצוע העבירות, פריקת מכשיר הטלפון הנייד של המשיב בו נתפסו הסרטונים, וכן ראיות נוספות.

סיפק לקורבנות סמים

כתב האישום, שהוגש באמצעות עו”ד שני טביב, מייחס לנאשם עבירות של פדופיליה ברשת. הנאשם יצר קשר עם שתי קטינות מתחת לגיל 13 ברשת ושידל אותן לשלוח לו סרטונים של עצמן מבצעות מעשים מיניים קשים בגופן. כמו כן, הוא שידל אותן להיפגש עימו.

אחת הקטינות נפגשה עמו מספר פעמים בהם קיים עמה מגע מיני וצילם אותה. בחלק מן המפגשים עישנה הקטינה סם מסוכן שהנאשם סיפק לה. בנוסף, מיוחסות לנאשם עבירות הנוגעות להחזקת חומרי תועבה פדופילים המוחזקים במכשיר הטלפון הנייד שלו.

________________________________________________________________

עורך דין פלילי פאדי אסעד

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות