משפט שדה: ניסה לרצוח כי חשב שמדובר בפדופיל

אילן דנינו, 39 מיבנה, נאשם בביהמ"ש כי דקר ופצע קשה אדם משום שחשד בו שפגע מינית בקטינה שהכיר. הפרקליטות: "תכנן לרצוח על סמך השערה לא מבוססת"
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה envato

לבית המשפט המחוזי מרכז, הוגש כתב אישום כנגד אילן דנינו, בן 39 מיבנה בגין ניסיון רצח, זאת לאחר שדקר ופצע באורח קשה אדם שבו חשד כי פגע מינית בקטינה עמה יש לו היכרות. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להאריך את מעצרו עד תום ההליכים. "על רקע השערה לא מבוססת הוא תכנן להביא למותו של אדם", אמרו בפרקליטות. הוא עזב את זירת האירוע כשהקורבן שרוע על הארץ ומתבוסס בדמו. רק תושייה של עוברי אורח שהזעיקו כוחות הצלה חיי הקורבן ניצלו".

על פי המתואר בכתב האישום, הנאשם סבר כי קטינה עמה יש לו היכרות נפגעה מינית בידי אדם אחר. הנאשם, המשמש נהג מונית, הגיע לקיוסק בעיר יבנה שם שהה המתלונן, אשר בו חשד כי פגע מינית בקטינה. הנאשם ניגש אל המתלונן, אחז בזרועו בכח והוביל אותו לכיוון המונית. לאחר מכן דחף את המתלונן בכח ותוך השמעת איומים לעברו עד אשר נכנס והתיישב במונית.

הותיר את הקורבן מתבוסס בדמו

הנאשם נסע מרחק קצר לעבר מגרש חניה ביבנה כאשר במהלך הנסיעה הטיח במתלונן האשמות על כך ש"התעסק" עם הקטינה עמה יש לו היכרות קרובה.

בהגיעם למגרש החניה, יצאו השניים מהמונית, אז החל הנאשם לדקור את המתלונן באמצעות סכין בפלג גופו העליון כ-13 דקירות וזאת במטרה להביא למותו. לאחר מכן, חזר הנאשם למונית ועזב את הזירה כשהמתלונן שוכב על הארץ ומתבוסס בדמו. בהמשך, החליף הנאשם את בגדיו, נטש את המונית וביקש מחברו להסיעו לקריית שמונה, שם תכנן לשהות.

במקביל לכתב האישום הוגש נגד הנאשם, בקשת מעצר עד לתום ההליכים, בה נכתב כי: "על רקע השערה לא מבוססת הוא תכנן להביא למותו של אדם. ללא מורא הוא הוביל את הקורבן מהקיוסק לעבר מגרש חניה שומם מאדם ושם דקר אותו באכזריות מספר פעמים רב בכוונה להביא למותו. המשיב עזב את הזירה כשהקורבן שרוע על הארץ ומתבוסס בדמו. רק תושייה של עוברי אורח שהזעיקו כוחות הצלה חיי הקורבן ניצלו".

18 שנות מאסר לגבר שניסה לרצוח מכרה

מוקדם יותר היום (יום ה') פורסם כי הרכב שופטי בית המשפט המחוזי מרכז, בראשות השופטת רות לורך, גזר על טספה מריאם אימסאיי, 18 שנות מאסר, עונש מאסר על תנאי וכן פיצוי בסך 200 אלף שקלים לאחר שהורשע בעבירה של ניסיון רצח של אישה עמה היתה לו היכרות מוקדמת והפיכתה בעקבות התקיפה לסיעודית.

על פי כתב האישום, הנאשם והנפגעת נפגשו בשנת 2018 בעיר נתניה ונכנסו יחדיו לאתר בנייה. בשלב מסוים ומסיבה שאינה ידועה החליט הנאשם להביא למותה של הנפגעת. לשם כך לקח לידיו לבנת בטון וחבט באמצעותה בראשה ובפניה מספר פעמים.

לאחר מכן, נטען, עזב הנאשם את המקום מבלי להזעיק עזרה וכאשר הנפגעת חבולה ומדממת וללא יכולת להזעיק עזרה. הנפגעת נמצאה לאחר מכן על ידי עובר אורח אקראי, הובהלה לבית החולים כשהיא מורדמת ומונשמת ונותחה בראשה. כתוצאה ממעשי הנאשם נגרם לנפגעת נזק מוחי קשה מאוד, לצד פציעות ושברים בראשה, והיא הפכה סיעודית.

______________________________________________________________________

עו”ד יאיר בן שטרית

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות