שנתיים לאחר שוד אלים בראשל"צ – נתפס חשוד במעשה

לאחר ש-3 שותפים למעשה השוד הורשעו בדין ונידונו לעונשי מאסר, נתפס ונכלא גם חברם הרביעי. בפרקליטות הודיעו לביהמ"ש כי יעמידו אותו לדין כבר בימים הקרובים
אייל חן |
שוד שודד איום חטיפה סחיטה
אילוסטרציה envato

שנתיים לאחר ששלושת שותפיו לשוד בעל עסק בראשון לציון, הורשעו בדין, אותר ונעצר החשוד הרביעי והוגשה נגדו הצהרת תובע על הכוונה להגיש נגדו כתב אישום בתחילת השבוע.

בספטמבר 2019 נשדד בעל עסק בראשל"צ ע"י ארבעה חשודים שתקפו אותו וחטפו ממנו תיק שהכיל את הפדיון השבועי, כ-100 אלף שקלים במזומן. בסיומה של חקירה מורכבת שהתנהלה בתחנת ראשל"צ, הוגשו כתבי אישום כנגד שלושה חשודים בעבירות של שוד מזוין בנסיבות מחמירות וקשירת קשר לפשע והם הורשעו בדין. החשוד הרביעי באירוע השוד, תושב ראשל"צ בן 33, נמלט מהזירה ומאז הוכרז כדרוש לחקירה כשכל העת קיים כנגדו צו מעצר מבית המשפט.

הצהרת תובע

מאז השוד המשיכו חוקרי המשטרה בניסיונות רבים לאתר את החשוד שנמלט ונמצא מאז בבריחה. לפני כשבוע וחצי בעקבות מידע שהתקבל בתחנה, הצליחו החוקרים לעלות על עקבותיו של החשוד ובפעילות מבצעית של בלשי התחנה וכוחות נוספים, הוא נעצר בדירת מסתור בפתח תקווה. ברשותו של החשוד נתפסו סמים מסוג מריחואנה במשקל של קילו.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת ע"י בית המשפט ועם סיום החקירה בעניינו, הגישה הפרקליטות הצהרת תובע על הכוונה להגיש נגדו כתב אישום בתחילת השבוע בעבירות של שוד בנסיבות מחמירות והחזקת סמים שלא לצריכה עצמית.

חשד: בא לרצוח ונרצח

מוקדם יותר היום (יום א') פורסם כי תושב נתניה, בן 24, נדקר למוות במוצאי שבת, לאחר, כך על פי החשד, שהגיע מצויד באקדח לירות על בני משפחה יריבה, אך בעקבות מעצור בנשק לא הצליח לירות ונדקר. במשטרה עצרו חמישה חשודים והם יובאו היום (יום א’)לבית המשפט, שם יבקשו את הארכת מעצרם. החקירה עד כה העלתה כי הרקע לאירוע הינו, ככל הנראה, סכסוך בין עבריינים על סמים וחוב כספי.

אתמול בשעות הערב התקבל דיווח על דקירות ברחוב אלקלעי בנתניה, צוות מד”א שהגיע למקום איתר את הנרצח עם פציעות חודרות ללא סימני חיים וקבעו את מותו. פראמדיקית מד”א נטלי בנט סיפרה: “כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שוכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעות חודרות ומדממות בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. פצוע נוסף שהיה בזירה ונפגע באורח קל בגפיים טופל במקום ופונה במצב יציב להמשך טיפול בבית החולים”.

_____________________________________________________________

עו”ד תומר שוורץ

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות