המשפטן שהפך ליו”ר זק”א החדש

עו”ד מנחם מושקוביץ, יו"ר ועדת האתיקה בלשכת עוה"ד ובעל משרד עצמאי בתחום דיני מקרקעין ותכנון ובנייה התמנה ליו”ר הארגון במקום יהודה משי זהב
מעיין לביא |
עו"ד מנחם מושקוביץ

מחליף ליהודה משי זהב: לאחר פרשת משי זהב ועזיבתו את תפקיד יו"ר זק"א, מתמנה כעת לתפקיד עו"ד מנחם מושקוביץ, ששימש בשנים האחרונות כחבר בוועד המנהל של הארגון.

עו”ד מושקוביץ הוא פעיל בלשכת עורכי הדין ומשמש כיום גם כיו"ר ועדת האתיקה בלשכה. הוא מתנדב מוכר וותיק בארגון זק"א ומי ששימש בשנים האחרונות כחבר בוועד המנהל. מקורבים לארגון מספרים כי מדובר במי שפועל רבות לטובת הכלל ובהתנדבות לאורך שנים.

עו”ד מנחם מושקוביץ הוא בעל תואר ראשון במשפטים מהקריה האקדמית אונו ותואר שני במשפטים מהאוניברסיטה העברית בירושלים. הוא נשוי ואב לשישה ילדים ובוגר היכל ישיבת "כנסת חזקיהו" בכפר חסידים.

מגיע מהפרקטיקה

בפן המשפטי, ופרט למעורבותו בלשכת עוה"ד, מנהל עו"ד מושקוביץ משרד עורכי דין עצמאי, המתמחה בדיני מקרקעין ותכנון ובניה, התחדשות עירונית, עמותות והקדשות, ביטוח לאומי, משפט אזרחי מסחרי. בנוסף מכהן עו”ד מושקוביץ בתפקידים שונים, בהם: יו”ר ועדת ביקורת בעמותת יד אליעזר, יו”ר [משותף] ועדת חדלות פרעון ויו”ר [משותף] ועדת החינוך בלשכת עוה”ד בישראל.

כאמור, מינויו של עו"ד מושקוביץ מגיע כחצי שנה לאחר חשיפת פרשת יהודה משי זהב באתר הארץ. חקירת המשטרה שהחלה בעקבות התחקיר העלתה חשוד לפגיעה מינית בהיקף נרחב ולאורך שנים. בעקבות האירועים הללו התפטר משי זהב מתפקידו, ויתר על פרס ישראל וניסה לשים קץ לחייו.

"לקדש את פעילות המתנדבים"

עם מינויו אמר עו"ד מושקוביץ לתקשורת כי ״זק״א היתה ועודה גוף מבצעי שנחיצותו לציבור הישראלי ואת פעילות המתנדבים יש לקדש ולא את עבודתו של היו"ר״.

מנכ”ל ארגון זק”א דובי ויסנשטרן, התבטא גם הוא לגבי מינויו של מושקוביץ ואמר: “אני שמח ומברך על מינוי של עו”ד מנחם מושקוביץ לשמש כיו”ר הוועד המנהל של הארגון. מנחם הוא איש של עשייה שנים רבות והמינוי, ללא ספק, יצעיד אותנו קדימה, מנחם הוא איש ראוי ומקצועי אשר יעשה את מלאכתו נאמנה”.

_______________________________________________________________

עו”ד מנחם מושקוביץ

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות