שלח תמונה של איבר מינו לאישה שהכיר בטינדר ונתבע במאות אלפי שקלים

תופעת ה'דיק פיק', הפכה למכה לאומית, כל אחד חושב שאם הוא ישלח תמונה של איבר מינו מבלי שיתבקש, האישה תקבל זאת בהבנה. בימים האחרונים הוגשה לבית משפט השלום בתל אביב תביעה בלמעלה מחצי מיליון שקלים, בגין נזקי גוף על פי החוק למניעת הטרדה מינית, על ידי אישה בת 43, שהכירה גבר בטינדר וזה שלח לה תמונה של איבר מינו.
אילוסטרציה

על פי התביעה, אותה הגישו עורכי הדין קרן ברק ומרק לייזרוביץ, התובעת הינה רווקה ללא ילדים, בעלת מספר תארי השכלה גבוהים, הכירה את הנתבע, ד״ר בהשכלתו מרצה באוניברסיטה, באפליקציית ההיכרויות טינדר.

לאחר שהתכתבו בה, המשיכו להתכתב באפליקציית טלגרם.

לאחר שהתכתבו, הנתבע הציע להחליף תמונות נוספות לאחר ששלח שתי תמונות של פניו.

הנתבע שלח תמונות בלבוש מלא ואז שלח תמונה שלו בתחתונים. התובעת הגיבה מייד וכתבה כי זוהי תמונה פוגענית ושהיא מרגישה פגועה משום ששלח לה תמונה שלו בתחתונים ולאחר שקרא את תשובתה, החליט הנתבע לשלוח לתובעת תמונה נוספת, תמונת עירום מלא ובוטה מאוד עם איבר מינו החשוף כשהוא מצוי במצב זקפה, תמונה פורנוגרפית. התובעת התחלחלה כתבה לנתבע שהוא דוחה ומגעיל וסיימה את השיחה כשהיא פגועה עד עמקי נשמתה.

"לאחר שמונה ימים של התכתבויות רצופות, רציניות, אינפורמטיביות, ידידותיות ומכבדות, והכל במטרה להכיר גבר שעל פניו התנהג כגבר רציני ומכובד, לפתע היא מקבלת מהנתבע תמונת איבר מין בוטה. התובעת חשה שנעשה בה מעשה מגונה, מושפלת, ומבוזה", כתבו עורכי הדין ברק וליזרוביץ בתביעה והוסיפו שהתובעת שלא הצליחה להתאושש מעוצמת הפגיעה, פנתה למרכז לסיוע לנפגעות תקיפה מינית בתל אביב ושם הסבירו לה היועצות המומחיות בתחום שהסיבה שהיא חשה כל כך שבורה ופגועה היא, משום שהנתבע עבר על החוק וביצע בה עבירת מין וסייעו לה לפנות למשטרה ולהגיש נגד הנתבע תלונה.
בחקירה המשטרתית טען הנתבע כי הבין שהתובעת נעלבה מהעובדה שהוא שלח לה תמונה בתחתונים וסבר כי היא נעלבה משום שהתמונה היתה בעירום חלקי בלבד ולא מלא ולכן שלח לה את תמונת איבר מינו ובסופו של יום החליטה הפרקליטות לסגור את התיק ללא הגשת כתב אישום וזאת בשל חוסר בראיות מספיקות לצורך הרשעה.

עוה"ד קרן ברק ומרק ליזרוביץ'

בתביעה ציינו עורכי הדין קרן ברק ומרק לייזרוביץ שכתוצאה מאירוע התובעת מתקשה להתאושש מתחושת הגועל שהציפה אותה. היא התאכזבה מאוד ומייחסת את רתיעתה בימים אלו מגברים לפגיעה המשפילה שספגה מהנתבע. "התובעת תטען כי ככל שיש בפיצוי כספי להטיב את נזקה ומצבה, הרי שהיא זכאית לקבל מהנתבע פיצוי גבוה במיוחד בגין הכאב והסבל שנגרמו לה בהתחשב בגילה, מעמדה בחיים ותחושות ההשפלה שמלוות אותה מאז ועד היום", נכתב בתביעה.

 

עו"ד קרן ברק

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות