תקף את אחותו בשרשרת ברזל כי חשד שהלשינה עליו למשטרה

המשטרה מבקשת להותיר במעצר עד תום ההליכים את תושב הצפון, 36, הנאשם בכך שפצע את אחותו וגרם לה לחבלות רבות לאחר שחשד כי דיווחה לרשויות שהוא מסליק אמצעי לחימה
דנה לווינסקי |
תקיפת בת זוג - אילוסטרציה
תקיפה, אילוסטרציה evanto

משטרת ישראל הגישה כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים כנגד חשוד תושב הצפון, בן 36, שתקף בשרשרת ברזל את אחותו ופצע אותה לאחר שחשד בה כי מסרה למשטרה שהוא מסליק אמצעי לחימה בביתם.

המשטרה מנסה ככל האפשר להילחם בנגע של האמל״ח בחברה הערבית ולפעמים יש נפגעים, כאשר הנאשם חשד שאחותו שיתפה פעולה עם המשטרה ומסרה לרשותם מידע כי הוא מסליק אמצעי לחימה וזה לאחר ביצוע צו חיפוש שביצעו שוטרי משטרת ישראל בביתו.

נפצעה בכל חלקי גופה

בהמשך לכך ארב הנאשם לאחותו בבית וכשהיא הגיע למקום בשעות הערב תקף אותה באמצעות שרשרת ברזל בכל חלקי גופה, גרם לה לחבלות רבות ונמלט מהמקום.

בפעילות נחושה תוך הפעלת אמצעים טכנולוגים הצליחו חוקרי משטרת ישראל להתחקות אחר מיקומו של החשוד שנעצר. לאחר חקירה מאומצת שבמהלכה נאספו ממצאים, גיבשו החוקרים תשתית ראיתית כנגד החשוד וכנגדו הוגש כתב אישום חמור בין היתר בעבירות חבלה ואיומים וכן הוגשו נגדו גם בקשה למעצר עד תום ההליכים.

מהמשטרה נמסר כי היא מגלה אפס סובלנות לעבירות אלימות המופנות כנגד אזרחים ותפעל במהירות ובנחישות במטרה להביא את אותם עבריינים לדין.

אח ואחות מיפו מואשמים ברצח השיח’ מוחמד אבו ניג’אם

הפשיעה בחברה הערבית: לבית משפט המחוזי בתל אביב, הוגשו כתבי אישום כנגד אורהן תורכ, בן 22 וסבריה קואב, בת 28, בגין רצח בנסיבות מחמירות וניסיון לרצח. זאת לאחר שירו והרגו את מוחמד אבו ניג’אם, פעיל התנועה האסלאמית, ופצעו את גיסו עומר כורדי על רקע יריבות בין חבורות. הפרקליטות מבקשת להותיר את השניים במעצר עד תום ההליכים נגדם.

על פי האישום, ירה הנאשם באקדח לעבר כורדי והמנוח 7 קליעים. עקב האמור, נפגע כורדי מקליעים בחזה, במותן ובירך השמאלית והמנוח נפגע מקליע בעורפו מימין. מיד לאחר הירי נמלט הנאשם בריצה אל רכבה של הנאשמת, אשר מילטה אותו מן המקום בנסיעה מהירה.

"חיי אדם חשובים כקליפת השום"

כתוצאה מן הירי, נפצע כורדי והתמוטט בסמוך למקום, הוא הובהל לבית החולים וולפסון בחולון, שם אושפז ונותח, אבו ניג’ם פונה מחוסר הכרה לבית החולים וולפסון, שם נקבע מותו זמן קצר לאחר מכן.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים שהוגשה נגד תורכ ציינו בפרקליטות כי: “המשיב ואחותו סבריה תכננו את רצח כורדי תוך הפגנת תעוזה ונחישות לביצוע זממם – נטילת חיי אדם בשל חשדם כי כורדי משתייך לחבורה יריבה. אף שהמשיב וסבריה הבחינו כי ברכבו של כורדי יושב אדם נוסף, לא היססו והמשיכו בביצוע תוכנית הרצח. המשיב היה חדור מטרה לרצוח את כורדי ופעל ללא חשש ומורא עת ירה בו ובמנוח על מפתן דלת ביתה של סבריה, בצהרי יום בעיבורה של עיר. במעשיו אלה, לימד המשיב על עצמו כי היא אדם מסוכן, נטול עכבות וכי חיי אדם נחשבים בעיניו כקליפת השום”.

_______________________________________________________________

עו״ד פלילי ניר ליסטר

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות