שמי עמית ספיר, גדלתי בישראל עד גיל 28 ועזבתי לקנדה על מנת לרדוף אחרי חלומות ספורטביים מקצועיים,.
בזמן זה הכרתי את אשתי לשעבר ונולדו לי 2 ילדים, ליאור ושי.כשהתגרשנו קיבלתי חסות מלאה על הילדים, וגידלתי אותם לבד כאשר אישתי לשעבר עברה לגור במדינה אחרת למשך 3 שנים.
גרושתי ראתה אותם לעיתים נדירות בחגים, חופשים וסופי שבוע רנדומליים.הילדים נלקחו ממני על ידי רשויות הרווחה מאחר והחוקים הקנדיים, מחייבים אותם לעשות כך.לאחר 4 שנים של טיפול אינטנסיבי בילדים, מאז יוני 2019 הילדים נלקחו ממני ולא ראיתי אותם מאז.
שילמתי לעורכי דין, בתי משפט ויעצים למניהם את כל חסכונוית, ואמא שלי משכנה את ביתה בישראל ושלחה לי  את הכסף. הוצאתי בקירוב ל500 אלף דולר.אינני מחפש תרומות, אני רוצה לתת לכל מי שתומך במאבק שלי תמורה.יש לי ניסיון של 23 שנים ברמות הכי גבוהות באימוני כוח ותזונת ספורט.יש לי את היכולות, עם תעודות, לשנות כל גוף של כל בן אדם לגוף האולטימטיבי בשבילו.אני רוצה לתת לכם מהידע והנסיון שלי, תוך פרסום תוכניות תזונה, תוכניות אימונים, ודרכים איך לשלב אותם באורך חיים מערבי (עמוס) ועסוק. אני מכוון לכמה שיותר אינטרקציה, וידאוים, תוכניות כתובות, ולוגים, מאמרים, וכ׳ו.כל דבר שיכול לעזור לכם להפוך לגירסא הכי טובה של עצמכם.

אני רוצה לפנות אליכם ברמה האישית לכל הורה שיודע כמה הוא אוהב את הילדים שלו, ולחשוב לרגע מה היה קורה אם היה מאבד אותם ביום בהיר אחד, על לא עוול בכפו. אין סיוט גדול יותר להורה.
הסיבה היחידה שאני נלחם וחי כרגע היא התקווה להוכיח את חפותי ולקבל את ילדי בחזרה ולהחזיר את ילדי אלי ולחזור איתם לישראל על מנת להמשיך את החיים שלנו.

כל הרשמה לתוכנית תזונה או אימונים כלשהיא באתר הזה, תוביל אותי צעד אחד קדימה לסיום הסיוט החולני הזה שנפל עלי.