הורי הילדים מהגן של כרמל מעודה זועמים

ההורים זועמים: עו"ד דמרי מפיץ דברי שקר פעם אחר פעם שהיה לנו חיבור למצלמות בזמן אמת! איזה הורה יראה את הילדים שלו חווים התעללות, הטחות ברצפה, קשירת ידיים, העמדה שעות בפינה, מכות, האכלות בקיא ויתעלם? מסע ההכפשה שלו נגד ההורים עובר כל גבול
יעל חן |
כרמל מעודה

השבוע בראיון של ניקול דניאל חגבי במעריב לאילנה שטוטלנד מגיב עו"ד דמרי, סנגורה של כרמל מעודה המואשמת ב 18 סעיפים של התעללות בילדים בהם טיפלה כי העובדה שאינה שנויה במחלוקת היא כי חיברה את המצלמות לנייד של ההורים בזמן אמת. ההורים של הפעוטות בהם התעללה כרמל מעודה מכחישים מכל וכל את הטענה המופרכת הזו המוצגת כעובדה ואף שוקלים להגיש תלונה על כך ללשכת עורכי הדין. זוהי אינה הפעם הראשונה שדמרי טוען כך באמצעי המדיה ואף קיבל מעו"ד יפעת עמית המייצגת את ההורים מכתב המתריע מפני טענה זו שהיא שקר וכזב.

 

ניקול דניאל חגבי: "האם נראה לכל מי שבר דעת, הורה, מישהו במדינת ישראל שאני אראה את הבן שלי נקשר 58 דקות עם ידיים מאחורי הגב, מוכה, נופל על הרצפה, יושב על כסא בקצה של שולחן ונופל מספר פעמים, נמצא תחת טרור ואני אאפשר את זה?" ההורים מגן הזוועות בראש העין מבקשים לשים סוף לאמירה הזו וקוראים לכל בר דעת לא להאמין לדבריו של דמרי כי היה להם חיבור למצלמות.

יוסי חברה: "ראוי שעו"ד דמרי יחשוב לפני שזורק תגובה לתקשורת שאין לה שום בסיס. האם דמרי באמת מאמין וחושב שהציבור יאמין כי ההורים שילדיהם הואבסו באוכל, הואכלו בקיא של עצמם, הועמדו שעות בפינה ועשו את צרכיהם על עצמם ועוד למעלה מ 200 מקרי התעללות שראינו במשטרה, יניחו לכך להמשיך? אנחנו לא מתכוונים לשתוק על מסע ההכפשות והשקרים של עו"ד דמרי ואנחנו נפנה בכל האמצעים שעומדים לרשותנו כדי לעצור את מסע השיסוי בהורים"

דניאל חגבי מוסיפה: "אני לא מצליחה להבין את האמירה המעוותת והשקרית הזו. אני מבינה כי עו"ד דמרי צריך להגן על מרשתו אבל מלהגן ועד להמציא שקרים שמוציאים אותנו ההורים כאלו שאפשרו זאת הפער עצום"

 

 width=

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות