גילה כי צעיר ניהל שיחת טלפון עם אחותו ודקר אותו.

השוטרים שהגיעו לבית החולים גבו עדות מהקורבן ואביו ופתחו בסריקות לאיתור הנאשם אשר לבסוף לאחר פעולות חקירה, ותפיסת הרכב כשעליו סימני דם של הקורבן, הנאשם הסגיר את עצמו לתחנת המשטרה.
נעמה כהן |
סכין יפנית. ארכיון.
סכין יפנית. ארכיון.

הדוקר צעיר בן 19 מכפר כנא בגליל נעצר והיום הוגש נגדו בבית המשפט השלום בנצרת כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים

ביום ראשון השבוע בשעות הערב התקבלה הודעה במשטרת מרחב העמקים על צעיר שפונה לבית החולים בנצרת כשעל גופו סימני דקירה.

מיד עם קבלת התלונה נפתחה חקירה במשטרת תחנת כנא והחוקרים התחילו במלאכת איסוף הראיות במסגרתן עלה כי קיימת הכרות בין הקורבן לנאשם, וכי סמוך לשעה 21:30 התקשר הקורבן לטלפון הנייד של אחותו של הנאשם והנאשם הוא זה שענה לאותה שיחת טלפון.

בהמשך, הנאשם התקשר לקורבן וביקש ממנו לבוא איתו לסיבוב ברכבו. הקורבן אשר בתמימותו חשב כי מדובר בשיחת חברים אמר לנאשם כי הוא נמצא כרגע בחנות הנרגילות והוא יכול לאסוף אותו משם.
על פי כתב האישום ״הנאשם, כשהוא מחזיק ברכב סכין יפנית שאורך הלהב כ-8 ס"מ, הגיע אל בית עסק אסף את הקורבן והם נסעו יחד ליער סמוך לקיבוץ בית רימון״

השניים ירדו מהרכב ובעוד הקורבן חושב לתומו כי הנאשם רוצה באמת לשוחח עמו, התנפל הנאשם על על פי כתב האישום על הקורבן באמצעות הסכין יפנית ודקר אותו בצווארו ובידיו עד אשר הקורבן התמוטט על הארץ. הצעיר הפצוע נזקק לטיפול רפואי, כשהתוקף נמלט הנאשם מהמקום.

הקורבן התקשר לאביו אשר הזמין אמבולנס של מגן דוד אדום שפינה אותו לבית החולים בנצרת ושם הוא נזקק לתפרים בשני חתכים באזורים שונים.

בסיום חקירה חומר הראיות הועבר לחטיבת התביעות אשר גיבשו תשתית ראייתית כנגד הנאשם ואתמול הגישו נגדו כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.

״משטרת ישראל רואה בחומרה רבה כל אירוע אלימות והיא פועלת בכל האמצעים העומדים לרשותה לאיתור אותם עבריינים במהירות ולהביאם לדין זאת במסגרת מאמציה להגברת ביטחונו האישי של האזרח הנורמטיבי.״ אמרו במשטרה

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות