בעל עסק נסחט: "נפרסם תמונות שלך באתרי פורנו"

אכרם מחאמיד, 26 תושב בסמ"ה–מועוויה נעצר בחשד שסחט איומים את בעל העסק לאחר שהצליח להשיג סרטונים אינטימיים שלו ודרש ממנו מאות אלפי שקלים כדי שלא להפיצו
מעיין לביא |
שוד שודד איום חטיפה סחיטה
אילוסטרציה envato

היחידה המרכזית של משטרת מחוז המרכז, סיימה לחקור פרשת סחיטה באיומים של בעל עסק מהשפלה, שנסחט על ידי תושב הצפון שהשיג סרטון אינטימי שלו והיום, בסיום החקירה הוגש נגד החשוד במעשה כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

החקירה החלה כאשר תושב השפלה, שמצא עצמו נסחט על ידי אלמוני שאיים עליו שיפרסם סרטון אינטימי בו הוא מופיע, החליט להגיש תלונה במשטרת ישראל שהובילה לחקירה של היחידה המרכזית במחוז מרכז. מהחקירה תוך שימוש ביכולות טכנולוגיות הובילו למעצרו של אכרם מחאמיד בן 26 תושב בסמ"ה–מועוויה בחשד לביצוע הסחיטה.

ניסה לחסום את המספר

מממצאי החקירה עלה כי בחודש שעבר הגיעו לידי החשוד בדרך שאינה ידועה, סרטונים אינטימיים של הקורבן, בעל עסק תושב השפלה. החשוד יצר קשר בוואטסאפ עם הקורבן באמצעות מנוי טלפון פיקטיבי וכתב לו "כמה בחורות אתה ביום?"… "אנחנו יודעים עליך הכל". הקורבן ניסה לחסום את המספר אולם החשוד המשיך לאיים עליו, שלח לו חלק מהסרטונים וכתב "תראה גם תמונות וגם סרטונים באתרי פורנו ובוואטסאפ אצל כל אנשי הקשר שלך.. מה אתה אומר?".

החשוד דרש מהקורבן 270 אלף שקלים בתמורה לאי הפצת הסרטים, וכאשר סירב החשוד הציע חלופה לפיה ישלח לו 10 אלף שקלים באופן מיידי ועוד 100 אלף שקלים כעבור שבוע. המתלונן שחשש מפרסום הסרטים העביר לחשוד באמצעות אפליקציה 3,600 שקלים ועוד 30 אלף שקלים במזומן בתוך קופסת קרטון ששלח לתיבת דואר באום אל-פחם. 

כעבור שלושה ימים מקבלת הכסף פנה שוב החשוד למתלונן ודרש עוד 70 אלף שקלים וכאשר נתקל בסירוב איים שיפיץ את הסרטונים גם לנשים שהופיעו בהם. הקורבן בחר שלא להיענות עוד לדרישות החשוד והגיש תלונה במשטרת ישראל.

למה הפיץ תושב אילת תמונות אינטימיות של אישה?

היום (יום ה’) יוגשו כתבי אישום כנגד גבר בשנות ה- 40 לחייו, תושב אילת, החשוד במספר רב של עבירות הטרדה ואיומים, התחזות, הונאה ותקיפה, לאחר שעקץ והטריד אישה שלא רצתה להיות איתו בקשר וכן השתמש בכרטיסי אשראי לא שלו.

בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה לפני כשלושה שבועות, אודות אירוע של אלימות באחת מהחנויות בעיר אילת על רקע עוקץ אותו ביצע החשוד, הוקפצו למקום בלשי מרחב אילת, ועצרו את החשוד והעבירו אותו לחקירה, מעצרו הוארך מעת לעת והיום בכוונת הפרקליטות ותביעות משטרת ישראל להגיש כנגדו כתבי אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

הפיץ תמונות אינטימיות

מהחקירה עלה כי החשוד התקשר למספר תחנות משטרה בארץ, הזדהה כשוטר וביקש לקבל פרטים של אזרחים שונים. עוד עלה כי החשוד, הכיר אישה ולאחר שזו סירבה להיות איתו בקשר החל להטריד אותה ואף הפיץ בעשרה מקרים שונים תמונות אינטימיות שלה לאנשים הקרובים אליה.

עם התפתחות החקירה עלה כי החשוד ביצע עשרות עסקאות הונאה באמצעות כרטיסי אשראי, תוך שהוא משיג או גונב בתחבולות שונות מספרי כרטיסי אשראי.

במהלך שלושת השבועות האחרונים, התחקו חוקרי מרחב אילת אחר מעשיו של החשוד ואספו ראיות מכל רחבי הארץ למעשי ההונאה של החשוד והיום צפוייה יחידת התביעות של מרחב אילת להגיש כנגדו כתב אישום בגין קבלת דבר במרמה, איומים וגניבה אותם ביצע בעשרות מקרים ובהיקף של עשרות אלפי שקלים ופרקליטות מחוז דרום בעבירות אותם ביצע כלפי הקורבן בגין הטרדה , איומים , פגיעה בפרטיות ופרסום תצלום משפיל.

_________________________________________________________________

עו”ד אייל בסרגליק

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות