פסיכולוג ילדים מוכר נעצר אתמול בערב בחשד לעבירות מין בקטינים במשך שנים.

הפסיכולוג, המתגורר בצפון הארץ נעצר אתמול בערב בעקבות תלונות שהוגשו במשטרה. מדובר בכמה תלונות מהעבר, חלקן מלפני 15 שנה. בעת שהפסיכולוג התגורר בבאר שבע.
נעמה כהן |
ספת פסיכולוג

בהודעה שפירסמה הבוקר משטרת המחוז הדרומי נאמר בין היתר:״ במשטרת ישראל נפתחה חקירה בחשד לביצוע עבירות מין בקטינים אשר בוצעו בידי תושב הצפון כבן 50 בתקופה בה התגורר בבאר שבע.
החשוד אותר, נעצר ויובא היום לבית המשפט השלום בבאר שבע אז תבקש המשטרה להאריך את מעצרו
משטרת ישראל רואה בחומרה כל חשד לניצול פגיעותם של קטינים".
על פי הידוע את התלונות הגישו בשבועות האחרונים כמה נערים שכבר בגרו חוקרי המשטרה ביצעו חקירה סמויה שכללה איסוף עדויות וכן פעלו החוקרים כדי לחזק את העדויות של המתלוננים בטרם ביצעו את מעצרו של הפסיכולוג הידוע

פורום ארגוני הפסיכולוגיה הציבורית בישראל מבקש להוקיע ולהביע שאט נפש. אם יתגלה כי החשדות, לכאורה, נכונים, מבקש הפורום לחזק את ידי המתלוננים, מתוך הכרה של הקושי הרב הכרוך בעצם הגשת תלונה.
הפורום מבקש להבהיר באופן חד משמעי כי כל קיום קשר מיני עם מטופל, בהווה או בעבר, או אלו הקרובים אליו, מהווה עבירה אתית ראשונה במעלה ועבירה חוקית.

בקשר טיפול קיימים יחסי מרות ותלות. פריצת הגבול ע"י קיום יחסי מין עלולה להסב נזק נפשי חמור למטופל (סעיף 6.4 לקוד האתיקה המקצועית של הסתדרות הפסיכולוגים בישראל). נציגי הפורום, המייצגים את אלפי הפסיכולוגים בארץ בשירות הציבורי, סמוכים ובטוחים שגופי האכיפה והמשפט ימצו את החקירה באופן מהיר ומכבד. הפורום גם מבקש להזכיר לציבור, כי בכל סוגיה של אתיקה מקצועית, ניתן לפנות לוועדת האתיקה של הסתדרות הפסיכולוגים ו/או לוועדת התלונות של משרד הבריאות.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות