תקיפת לוכד כלבים בצפון

המשטרה עצרה הלילה חשוד בתקיפת לוכדי כלבים במועצה האזורית חוף כרמל לוכד הכלבים שהותקף פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים רמב״ם בחיפה.
יעל חן |
כלב. אילוסטרציה

 

אמש התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת מחוז חוף על תושב המועצה האזורית חוף כרמל שתקף באלימות 2 פקחי המועצה לאחר שתפסו כלבה ששוטטה באזור ציבורי באחד המושבים וביקשו לזהות את הבעלים שלה.
על פי החשד, בעל הכלבה, תושב המקום בן 55 רץ לעברם ותקף אותם כאשר אחד מהפקחים אף פונה כאמור לקבלת טיפול רפואי בבית החולים רמב"ם בחיפה.

לאחר חקירה ראשונית שכללה תשאול של הפקחים וכן איסוף מצלמות אבטחה ביצעו שוטרי מרחב מנשה סריקות במקום ובעל הכלבה החשוד בתקיפה נעצר ונלקח לחקירה בתחנת המשטרה בזכרון יעקב במהלך היום הוא יובא לדיון בבקשה להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בחדרה. המשטרה מייחסת לו חשד של תקיפת עובד ציבור ועבירות נוספות.

במועצה האזורית חוף הכרמל הוציאו הבוקר הודעת גינוי חריפה על תקיפת הפקחים ופציעת אחד הפקחים על ידי התושב .

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות