התחיל במעצר והסתיים בסגירת תיק מחוסר אשמה

תושב הדרום נעצר בתחילת השנה בחשד לתקיפת בת זוג ואיומים, ולאחר מספר חודשים של משא ומתן עם מחלקת התביעות במשטרה, באמצעות הסנגור עו"ד יאיר בן שטרית, הוחלט באחרונה לסגור את התיק מחוסר אשמה
%d7%92%d7%99%d7%9c%d7%99-%d7%a1%d7%99%d7%95%d7%95%d7%9f-%d7%9b%d7%94%d7%9f |
עו"ד יאיר בן שטרית

בתחילת השנה נעצר תושב הדרום בחשד לתקיפת סתם – בן זוג, ואיומים, זאת לאחר שהוא זה שהזמין ראשון את המשטרה מאחר וכל מבוקשו היה לבדוק האם רעייתו רשאית לצאת עם בתו הקטינה ללא הסכמתו בפרט בתקופת הסגר. בית המשפט האריך את מעצרו ביומיים ובעקבות כך, הסנגור עו"ד בן שטרית, הגיש ערר על ההחלטה לבית המשפט המחוזי ולאחר שנקבע מועד לדיון בערר, השכילה משטרת ישראל להורות על שחרורו המיידי של החשוד ללא הארכת מעצר.

לאחר השחרור, עו"ד יאיר בן שטרית שלח מכתב למשטרה לסגור את התיק נגד מרשו שכן לטענתו לא היה דבר, הוא ורעייתו מתגוררים ומנהלים משק בית משותף, וחיי הזוגיות שלהם תקינים וטובים וכן לא הייתה כל עבירה ומשכך לא הוגש בתיק זה כתב אישום.

לטענתו המתלוננת שיקרה במצח נחושה לגביי החשדות נגד מרשו ולאחר שהודתה בפני חוקרי המשטרה כי החשוד חף מפשע ולא היה לו כל קשר, הוחלט על שחרורו. עו"ד יאיר בן שטרית, ציין כי למרשו אין עבר פלילי לחלוטין ושמו הוכתם על לא עוול בכפו ולכן יש לסגור את התיק.

"לאור העובדה כי המדובר בתלונות שווא כנגדו, ונוכח העובדה כי המתלוננת הודתה כי לא היה כלום, חשוב עד מאוד ולא פחות מכך ראוי וצודק כי יסגר התיק מחוסר אשמה מאחר שאין ולא היה למרשי יד ורגל בעניין נשוא התלונה. יובהר, מרשי זעק לחפותו מיום מעצרו, וקולו לא נשמע. היום הוא מבקש כי ייעשה שימוש בסמכות הנתונה לכם על-פי דין, והתיק יסגר מעילת סגירה, חוסר אשמה", כתב עו"ד בן שטרית.

כאמור בסיכומו של דבר, קיבלו במחלקת התביעות של המשטרה את בקשת עו"ד יאיר בן שטרית והוחלט לסגור את התיק מחוסר אשמה פלילית. "נכון עשתה המאשימה שקיבלה את טיעוניי וסגרה את התיק מחוסר אשמה. המשמעות עבור הבחור הינה עצומה. מה שבטוח, שהשמחה גדולה – חוסר הצדק, חוסר האונים והחשש מהכתמת חף מפשע בוטלו, עברו הפלילי של מרשי ישאר נקי", אמר עו"ד בן שטרית בתגובה.


עו"ד יאיר בן שטרית

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות